עוד כתבות בנושא

בני הרצליה הבטיחו כדורסל שמח ומקיימים

אחרי ניצחון הבית על נס ציונה הביסה בני הרצליה את מכבי ראשון לציון וביססה את מעמדה כקבוצת צמרת ב 3.1 תגיע מכבי תל אביב לאולם היובל

בני Ofek Dist הרצליה ממשיכה את העונה הנפלאה שלה עם שני ניצחונות רצופים בפערים דו ספרתיים על ראשון לציון ונס ציונה. ב-3.1.22 מכבי תל אביב מגיעה לאולם היובל. לרכישת כרטיסים למשחק:

https://tinyurl.com/yckwcp66

השבוע יצאה הרצליה למשחק חוץ בראשון לציון וניצחה את הקבוצה המקומית 94:64. המשחק נכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי עם אחד המהפכים הגדולים בתולדות הליגה: הכתומים כבר הובילו בפתיחה 21:6, אבל הרצליה לא ויתרה ובמחצית השנייה רשמה ריצה גדולה, כאשר יתרון השיא כבר הגיע ל-40 הפרש. שון דאוסון רשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 23 נקודות, והקפטן יאיר קרביץ הצטיין גם כן עם 10 נקודות, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ויתרון 48 להרצליה כשהוא על המגרש.

גם בשבוע שעבר הביסה הרצליה קבוצה בכתום – את נס ציונה שלא הצליחה להוות יריבה להרצליה מול אולם היובל מלא. הרצליה פתחה את המשחק בסערה עם יתרון 19:5, ורק הגדילה את היתרון ככל שהמשחק נמשך בדרך ל-84:60 חד צדדי בסיום. למעלה מ-1000 צופים זכו לראות את הניצחון הגדול, ונהנו מחוויית צפייה משפחתית עם עמדות איפור, בדיקות קורונה מהירות ללא עלות לילדים עד גיל 12, הופעת ההמנון על ידי הזמר ההרצלייני אלי משה, זריקת פרסים לקהל וצילומי סלפי עם השחקנים על הפרקט בסיום.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן