עוד כתבות בנושא

אושר תקציב עיריית הרצליה ל 2022

ראשונה מערי השרון, מועצת העיר הרצליה אישרה הלילה, יום שלישי-רביעי, את התקציב העירוני, הרגיל והבלתי רגיל, לשנת 2022, סך כל התקציב הרגיל עומד על 1,089 מיליון ש"ח ותקציב הפיתוח (תב"ר) על 475 מיליון ₪

המשך השקעה בחינוך, ברווחה ובשיפור פני העיר
משה פדלון ראש עיריית הרצליה

מועצת העיר הרצליה אישרה הלילה, יום שלישי-רביעי, את התקציב העירוני, הרגיל והבלתי רגיל, לשנת 2022. התקציב גובש במהלך החודשים האחרונים ע"י הנהלת העירייה והמינהל הכספי, בשיתוף כל מנהלי אגפי ויחידות העירייה.

התקציב הרגיל שאושר עומד על סך של 1,089 מיליון ₪ (לעומת 1,030 מיליון ₪ תקציב ב-2021) ותקציב הפיתוח – התקציב הבלתי רגיל (תב"ר) יעמוד על 475 מיליון ש"ח (לעומת 456 מיליון ₪ תקציב ב-2021).

בתקציב הרגיל ההכנסות העצמיות מהוות כ-74% מכלל תקציב ההכנסות. אחוז גבוה זה מעיד על עצמאות כלכלית, ואכן עיריית הרצליה מדורגת על ידי חברתStandard & poor's הבינלאומית, בדירוג הגבוה ביותר בישראל AAA כאחד הגופים האיתנים במשק הישראלי.

בהתאם לחזון העירוני, שהציב ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, הוצג התקציב וניתוח משמעויותיו בפני חברי המועצה על ידי מנהל הכספים של העירייה, רו"ח רוני חדד.

 עיקר ההשקעה והוצאות התקציב הרגיל לשנה הקרובה יהיו בתחום החינוך בעיר, בסך של כ- 391 מיליון ש"ח, אשר מהווים את ההוצאה הגדולה ביותר מכלל התקציב העירוני כ- 36%. תקציב זה כולל תגבורים, יוזמות ותוכניות העשרה בחינוך. בנוסף, ממשיכה העיריה להשקיע בבנייה, שיפור ושדרוג של מוסדות חינוך בעיר.
נתח תקציבי גדול בסך של כ-121 מיליון ₪, המהווה כ-11% מהתקציב הרגיל, מופנה לרווחה, ונתח תקציבי גדול נוסף כ- 12% מופנה לשיפור פני העיר ואיכות הסביבה. בשנת 2022 תימשך ההשקעה של כ- 7.8% בתחומי התרבות, נוער וספורט.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "תקציב 2022 נותן ביטוי לאיתנות הכלכלית שלנו שמאפשרת לנו להעניק לתושבים את מיטב השירותים ולהשקיע בחינוך, בתשתיות, בתרבות, בהתחדשות עירונית ובכל התחומים התורמים לאיכות החיים בעיר."

מנכ"ל העירייה, אהוד לזר, אמר: "השנה היא שנת מפנה באופן הפעילות של העיר הרצליה. האוכלוסייה גדלה משמעותית ועומדת על למעלה מ-100 אלף תושבים. הדבר מצריך חשיבה ארגונית חדשה של שיטות העבודה וניהול הכלכלה, כדי שנמשיך לתת לתושבים את השירות המיטבי והאיכותי אליהם הם מורגלים. תקציב העירייה לשנת 2022 משקף את המינוף ושיפור השירות בכל תחומי החיים בעיר."

עו"ד אהוד לזר מנכ"ל עיריית הרצליה "שנת מפנה באופן הפעילות של העיר הרצליה"
עו"ד אהוד לזר מנכ"ל עיריית הרצליה "שנת מפנה באופן הפעילות של העיר הרצליה"

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. רעיה הגב

    גאה בהנהגת העיר,בפיתוח ובתכנים שלה.יישר כוח לעושים במלאכה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן