עוד כתבות בנושא

להילחם בהתקרחות עם מומחה מנוסה במיוחד – ד"ר שלום שאלתיאל

להילחם בהתקרחות עם מומחה מנוסה במיוחד – ד"ר שלום שאלתיאל

קו שיער ללא מפרצים עמוקים ובלי אזורים דלילים משדרג מאוד את המראה החיצוני. את הפתרון להתקרחות חשוב לחפש אך ורק אצל מומחה אמיתי שכבר ביצע השתלות שיער רבות בשיטות המתקדמות ביותר

כמו הליכים רפואיים רבים אחרים, ובפרט בתחום הרפואה האסתטית, גם השתלת השיער הופכת לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. הסיבה העיקרית לכך היא התוצאות המוצלחות מאוד: כשגבר שמתחיל להקריח רואה גבר אחר שהיה במצב דומה וכעת הוא מציג לראווה קו שיער חדש ומלא, באופן טבעי מתעורר אצלו לעבור את אותו תהליך.

פרטים נוספים על השתלת שיער לחצו

ההצלחות המרשימות יצרו לא רק ביקוש רב להשתלה, אלא גם תפישה שגויה לפיה מדובר בפעולה טכנית. במציאות מדובר בהליך רפואי שמחייב ניסיון, בקיאות וטביעת עין מדויקת – ולכן, על-מנת לייצר את השינוי הרצוי, חשוב להפקיד את הקרקפת ואת ההשתלה בידיים מקצועיות של רופא בעל ותק רב בתחום.

למד מהטובים ביותר – וממשיך להתעדכן ולהשתכלל באופן קבוע

ד"ר שלום שאלתיאל למד רפואה בפריז. ההתמחות הראשונה שלו הייתה בתחום הכירורגיה של הפנים, אבל כבר בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת עבר אל תחום השתלות השיער. ההכשרה הראשונה של ד"ר שאלתיאל הייתה אצל אחד המומחים הגדולים ביותר בעולם, ד"ר פייר בוהאנה, מי שכבר חתום על כמה מהפטנטים והמכשירים החשובים ביותר בתחום ההשתלות.

היכרות משמעותית נוספת של ד"ר שאלתיאל הייתה עם ד"ר פסקל בודג'מה, עוד אחד מהשמות הבולטים ומחלוצי השתלות השיער המודרניות. הבסיס האיתן הפך את ד"ר שאלתיאל גם הוא לשם דבר בתחום, וגם כיום, אחרי אלפי מושתלים מרוצים, הוא ממשיך ללמוד ולהשתכלל עוד ועוד. בין השאר הוא משתתף בכנסים בינלאומיים שבהם הוא נחשף לחידושים מעניינים ולטכניקות מתקדמות.

השיטה המתקדמת ביותר להשתיל שיער

ד"ר שלום שאלתיאל צבר ניסיון רב הן באופן כללי והן בביצוע השתלות שיער בשיטה המתקדמת ביותר הקיימת כיום, FUE+DHI. בין השאר מאפשרת שיטה זו להשלים כל השתלה ללא כאב, ללא תופעות לוואי רבות מדי וללא צלקות. יתרון נוסף של השתלת שיער FUE+DHI הוא שלא נדרשת לקיחת תרופות כחלק מהתהליך ולכן גם נחסכות מהמטופלים תופעות הלוואי של הכדורים.

עוד כדאי לדעת שד"ר שאלתיאל מבצע את ההשתלות באמצעות מחט משוכללת שלא פוגעת בזקיקים בזמן שליפתם מהאזור התורם. התועלת: שיעור הזקיקים שנקלטים באזור הדליל או הריק גבוה במיוחד, והתוצאה מחמיאה מאוד.

טביעת עין מדויקת

השתלת שיער היא כאמור הרבה יותר מעוד פעולה טכנית. בהתאם המיומנות הטכנית אמנם חשובה, אבל ישנו מרכיב חשוב לא פחות בכל השתלה: טביעת העין של הרופא שמבצע את הפעולה.

לחצו לקבלת מחירים להשתלת שיער

טביעת עין אסתטית ואיתה ניסיון רב, כלומר היכרות עם מגוון רחב של סגנונות שיער וכיווני צמיחה של שערות, מובילים לתוצאות טבעיות. כשהרופא שמבצע את ההשתלה יודע בדיוק היכן להשתיל את הזקיקים ובוחר גם את הזווית המדויקת עבור כל זקיק, המראה שמתקבל הוא הטבעי ביותר האפשרי.

ליווי צמוד ומענה מידי לכל שאלה או בקשה

ד"ר שלום שאלתיאל מבצע השתלות שיער בישראל. זהו עוד יתרון של ממש בהשוואה לאופציות אחרות, משום שרק כך המטופלים יכולים לדעת בוודאות מי מטפל בהם. בנוסף מובטח לכל מושתל ליווי צמוד, גם אחרי ששליפת הזקיקים והעברתם לאזור החדש בקרקפת מסתיימת. הליווי כולל מענה מפורט וסבלני לכל שאלה, בקשה או צורך, ובהתאם גם ההחלמה עוברת בנעימים וללא חששות מיותרים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן