עוד כתבות בנושא

הושק קמפיין הבחירות של משה פדלון לכהונה שלישית

מאות תושבים ותומכים הגיעו לאירוע השקת מערכת הבחירות של ראש העיר משה פדלון ורשימת המחנה הממלכתי, בהשתתפות בני גנץ. באירוע נחשפו שמות 10 מובילי הרשימה למועצת העיר



מאות תומכים הגיעו לאירוע השקת הקמפיין של ראש העיר משה פדלון ורשימת המחנה הממלכתי למועצת העיר. האירוע נערך בבית חיל האוויר, בהשתתפות ח"כ בני גנץ יו"ר המחנה הממלכתי וח"כ יפעת שאשה ביטון. פדלון שמתמודד לכהונה שלישית לראשות העיר הרצליה, הצליח לחבר אליו את מאיה כץ שהתמודדה מולו בבחירות האחרונות, לרשימה מאוחדת במטרה להביא הישג משמעותי גם במועצת העיר.

גנץ ופדלון 40 שנות הכרות מהקריירה הצבאית

בני גנץ, יפעת שאשה ביטון וגדי אייזנקוט (בוידאו) ברכו את פדלון, וחיזקו את הקשר בין המחנה הממלכתי להתמודדות ברשויות המקומיות.

סגנית וממלאת מקום ראש העיר ומספר 2 ברשימה למועצת העיר מאיה כץ אמרה: "אני נרגשת לראות את מי שלפני 5 שנים התמודדו נגד מאוחדים. אני מאמינה במשה פדלון, אף אחד לא ילמד אותי או את משה פדלון על ליברליות או דמוקרטיה. 64 אחוז, מתפקידי הניהול בעיר הן נשים. נשמור על חופש של לתושבי העיר .יש בהרצליה דו קיום טוב ונמשיך לשמור עליו."

ראש העיר משה פדלון סקר את הישגי הכהונה האחרונה. פיתוח כלכלי של העיר, פיתוח תשתיות, המשך פיתוח איזור התעסוקה  בניית חמישה בתי מלון חדשים והוספת מגורים משולבי תעסוקה באיזור הרצליה פיתוח, הישגי החינוך ושמירה על הערכים הליברליים של העיר.

משה פדלון: "בהרצליה יש מקום לכולם חופש דת יחד עם מסחר ובילוי חייה ותן לחיות, נבנה קואליציה שתפעל למען התושבים"

בסיומו של הערב עלו לבמה עשרת מובילי הרשימה למועצת העיר.


שוק רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן