עוד כתבות בנושא

Fashion With Love אימהות ובנות חוגגות את עצמן

בעולם של רשתות חברתיות, פילטרים, לייקים ועוקבים, בעולם בו הנראות החיצונית תופסת את מלוא תשומת הלב, ילדות ונערות רבות קמות יום יום עם התחושה שהדמות הנשקפת מולן בראי היא דמות שהן פשוט לא אוהבות, ומנסות להתאים את עצמן לסטנדרטים שנשקפים אליהן מעבר למסך- שרובם אינם אמיתיים ואינם ברי השגה.

צילום: אלכסנדרה וולודינסקי

כאמא לשלוש בנות, מעצבת אופנה בעלת תעודה משנקר, ולאחר שסיימה לימודי תרפיה באמצעות סטיילינג החליטה דנה מסיקה להעביר לאותן ילדות ונערות את המסר שלא רק שהמדיה החברתית לא שולטת בהן אלא שהן יכולות לשלוט בה. במקום לחפש מה הן לא אוהבות בעצמן ומה "לא טוב" בהן, דנה קוראת להן לחגוג את עצמן כל אחת והמיוחדות והיופי שלה. דנה מעבירה סדנאות עיצוב ותפירה של בגדי ילדות ונערות המתבססים על פרקטיות, נוחות, סטייל והתאמה אישית לכל אחת ואחת ומסייעת למשתתפות להוציא החוצה את העולם האישי שלהן באמצעות חוט מספריים ובד.

כחלק מפעילות שנת בת מצווה החליטה דנה להפיק אירוע לאימהות בו התקיימה תצוגת אופנה של בנות המצווה עצמן במבחר מידות וסגנונות, פעילות מגבשת של אימהות ובנות וגם הדרכה של דנה על המשמעות של דימוי גוף חיובי בעולם הדיגיטלי אליו נולדו בנות ה-12 של ימינו.

"היא התחילה מדברים שידעתי כמו שילדים וילדות היום כבר בגיל חמש ביקורתיים לגבי הגוף והמראה שלהם וזה נובע בעיקר מהחשיפה האינטנסיבית למדיה: טיקטוק, יוטיוב, אינסטוש ושות' שמציפים אותם במודלים מפולטרים בלתי אפשריים." שיתפה עידית פפר, מאמנת ילדים ונוער ואמא לילדת בת מצווה שהשתתפה באירוע והוסיפה:

" ואז דנה אמרה שיש דרך להפוך את החשיפה ברשתות למעצימה ובנקודה הזו האנטנות שלי נפתחו וגם קפצו לשמים כשהבנתי את הרעיון הפשוט והכל כך חכם הזה: כל מה שצריך זה ללמד את הילדים לעקוב אחרי מי שדומה להן. אם הילדה שלך נמוכה/ מלאה/ ג'ינג'ית/ שחומה/ מנומשת/ מתולתלת/ היפרית.. מה  שיעצים אותה זה לעקוב אחרי ילדים וילדות דומים לה. היא תראה את התכנים המגניבים שלהם ותבין שהתכונה הזו היא לא מגבלה, היא תוכל להתחבר לעצמה, לראות את היופי והחן ובעיקר תקבל השראה ובטחון שזה מהמם להיות בדיוק כפי שהיא."

צילום: אלכסנדרה וולודינסקי
צילום: אלכסנדרה וולודינסקי

האירוע התקיים בשיתוף פעולה מלא וללא עלות של כל המשתתפים : אולמי GLOW בהרצליה, DJ אוראל רחמים שהיה אחראי על המוסיקה העיצוב וההפעלה, צלמי האירוע- נתי נתאל ואלכסנדרה וולודינסקי והמאפרות ניקה זלנקו, עידן שטיינר ועדי אבידן.

70% מההכנסות של האירוע הועברו בשיתוף עמותת 'נותנים חיים' כתרומה למחלקת הפרעות אכילה בבית החולים תל השומר בה דנה התנדבה.

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. עידן שטיינר הגב

    היה מהמם!! רק חשוב לי להגיד שאם עושים כתבה יהיה נחמד שכל מי שישתתף באירוע ותרם מחלקו יהיה רשום. אני גם הייתי אחת המאפרות באירוע. תודה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן