עוד כתבות בנושא

תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים בקריאה לוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות ביום העצמאות: בחרו ביעקב בנינסון להדליק משואה

יוזמה חדשה של תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים בהרצליה הביאה למפגש מרגש עם יעקב בנינסון, מאמן השחייה של נבחרת ישראל הפראלימפית.

תמונה של יעקב מהביקור צילום: דוברות עיריית הרצליה

 
לפני מספר שבועות הוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות הזמינה את הציבור להציע מועמדות ומועמדים להדלקת משואה בטקס פתיחת יום העצמאות תשפ"ב, ה-74 למדינת ישראל.
לאור זאת, תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים מילאו את הטפסים הנדרשים, כתבו מכתבים אישיים לשר התרבות והספורט, חילי טרופר, ופנו לוועדה הציבורית בקריאה לבחור ביעקב בנינסון להיות אחד ממשאי המשואה ביום העצמאות.
 
התלמידות והתלמידים בחרו ביעקב לאחר שנחשפו לעולם המשחקים האולימפיים והפראלימפים  במסגרת פרויקט חינוכי חברתי שהתקיים בבית הספר במטרה להטמיע ערכים של הכרת האחר, סובלנות ומצוינות. הם הכירו את הסיפורים האישיים של השחקנים ואף פגשו את חלקם באופן אישי. כך התוודעו ליעקב, האיש שעומד מאחורי המדליות הפראלימפיות הרבות שהספורטאים שלנו זכו בהן בשנים האחרונות.
 
יעקב התרגש מאוד מהיוזמה וביקש להיפגש עם התלמידות והתלמידים. אתמול, התקיימה הפגישה בבית ספר גליל ים ובמהלכה התלמידות והתלמידים הקריאו ליעקב את המכתבים שכתבו לשר, סיפרו על היוזמות שעשו למענו ושמעו ממנו על פעילותו הענפה בספורט הפראלימפי בישראל.
 
יעקב הודה לתלמידות ותלמידי גליל ים על היוזמה, ובקרוב נגלה אם היא תישא פרי ויעקב ייבחר להיות אחד ממשאי המשואה בטקס פתיחת יום העצמאות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן