עוד כתבות בנושא

Ofek Dist תמשיך להיות נותנת החסות הראשית של בני הרצליה

מחזיקת גביע המדינה בני Ofek Dist הרצליה הודיעה על הארכת ההסכם שלה עם חברת Ofek Dist לעונת המשחקים 2022/23. הקבוצה תיקרא בני Ofek Dist הרצליה, ובמסגרת הסכם החסות, יופיע לוגו החברה על גופיות השחקנים בליגה הישראלית ובליגת האלופות.

Ofek Dist חלוצה בתחום הפצת MSP בישראל תחת מוצריה בתחום שרותי הענן, ניהול תשתיות IT ואבטחת מידע. החברה מייצגת בישראל כמה מהיצרניות המובילות בתחום זה בעולם כגון N-able, Sophos ,Acronis, Public Cloud. אופק מובילה חדשנות בתחום ה-IT על ידי הטכנולוגיות שמנגישה למשווקיה וכן על ידי המודלים הייחודיים לפיתוח עסקי וטכנולוגי עבור השוק העסקי.

בעלי החברה, עמית גואטה: "אנחנו מאוד שמחים להמשיך את הדרך המשותפת. הקבוצה הגיעה בעונה שעברה לכל פסגה אפשרית – כולל זכייה בגביע המדינה והעפלה לגמר הגביע, לצד פעילות קהילתית ענפה וקידום ערכים מחוץ למגרש. אני מאמין בקבוצה ובאנשיה שגם העונה תהיה לנו עונה מוצלחת ומהנה".

מנכ"ל החברה, רהב רוזנטל: "נוצר בעונה שעברה חיבור חזק בין אופק לקבוצה ולא היה ספק שאנחנו ממשיכים ביחד גם העונה, בליגה הישראלית ובליגת האלופות. זאת זכות לחבר את אופק לקהילה ולקידום הספורט הישראלי וגאווה גדולה לתמוך בעונה ההיסטורית של בני הרצליה השנה בליגת האלופות".

יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס: "מהרגע הראשון בעונה שעברה נוצר קליק. אופק הם שותפים אמיתיים לדרך ואני מאמין שנמשיך להגיע יחד להישגים ולהצלחות. אופק דיסט היא אחת החברות המובילות בתחומה, חברה שנמצאת בתנופה אדירה – וכך גם הקבוצה שלנו שרוצה להמשיך להתקדם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן