עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה בפיילוט ראשוני: מערכת הצללה אקולוגית

שנת הלימודים תשפ"ד בעיר הרצליה תיפתח עם פיילוט חינוכי-טכנולוגי מערכות הצללה ביולוגיות, במטרה להתמודד עם איי חום עירוניים ולשפר את איכות האוויר שאנו נושמים

מערכת BioShade מפתחת מערכות הצללה ירוקות ואקולוגיות המעודדות קצב צימוח מקסימלי של כיסוי צומח שמייצר מרחבי צל אקולוגיים המפחיתים סביבם את הטמפרטורות בקצב זמן של חודשים לעומת שנים בעצים, תוך חיסכון של צריכה אנרגטית והוצאות מיזוג האוויר. משמעות הדבר היא הפחתה של עד 80% בצריכת מים ואנרגיה.

Bioshade למעשה מהווה את ההצללה הביולוגית הראשונה בעיר.תלמידות ותלמידי בית הספר יתנסו במערכות של חברת Bioshade בזמן אמת וילמדו על תחום הקיימות ואקלים-טק, דרך הבנת מצב הצמחים במערכות הידרופוניקה, קבלת נתונים בזמן אמת והעמקה בנושא משבר האקלים.

צוות הפיתוח של BioShade ביצע תחילה ניתוח של רמת הקרינה בשטח הנבחר של בית הספר ועמל על התאמת מיני הצמחים, מצע הגידול והממשק בינו לבין חצר בית הספר, בתיאום עם קונסטרוקטור מטעם העירייה. מהחברה נמסר כי " BioShadeמרחיבה ומיישמת את התוכנית החינוכית שלה ודואגת ליצירת אקלים משותף למגוון יצורים חיים".

מנכ"ל עיריית הרצליה, עו"ד אהוד לזר: "העתיד כבר כאן. בשעה שהעולם כולו מדבר על קיימות ועל הצורך החיוני לתת את הדעת לעתיד ירוק, בהרצליה כבר מיישמים זאת בפועל. מדובר פרויקט ייחודי המשלב חינוך לקיימות ומודעות לאקלים בריא עם רמת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אין ספק שחינוך לנושאים החיוניים הללו כבר בגיל צעיר יתרום לעתיד טוב יותר, להרצליה ולישראל כולה." המיזם נעשה בשיתוף מרכז היזמות והחדשנות של עיריית הרצליה HICITY

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן