עוד כתבות בנושא

בונה יסודות גם בפוליטיקה, אתי נחום אשת הנדל"ן בדרך למועצת העיר

אשת הנדל"ן אתי נחום בחרה להיכנס לעולם חדש הפוליטיקה המקומית, מתמודדת למועצת העיר הרצליה כמספר 2 ברשימת הליכוד למועצת העיר, על עסקים, קידום נשים והשכלה גבוהה להרצלינים

אתי נחום צורי ז'אן
אתי נחום וצורי ז'אן נכנסת לזירה הציבורית

אשת הנדל"ן המובילה אתי נחום בחרה להיכנס לעולם חדש הפוליטיקה המקומית. אתי  מתמודדת למועצת העיר הרצליה כמספר 2 ברשימת הליכוד למועצת העיר. בת  51  אמא ל 4 וסבתא לנכדה. נחום שכיהנה  עד לא מזמן כיו"ר ארגון המתווכים בשרון היא אחת הדמויות המוכרות בעולם הנדל"ן בעיר. בעלת  תואר ראשון בחינוך חברה וניהול ותואר שני משפטים.

את אחד האנשים העסוקים ביותר שאני מכיר, למה פוליטיקה?

"כי אני יודעת שאנשים טובים צריכים להיות מעורבים ולשנות לטובת הכלל. אנשים טובים פוחדים להיכנס לפוליטיקה אבל אני באה ושמה את הכול בצד. הייתי יושב ראש לשכת המתווכים בשרון, הצלחתי לאחד את מתווכי הרצליה ולסייע לענף שלם של בודדים לחבור לארגון שדואג לזכויות המתווכים, עם שיתופי פעולה מדהימים והישגים יוצאי דופן."

"אמרתי רגע בוא ניקח את מה שאני יודעת, את הידע שלי ולהוביל. אני פושרית, החוכמה היא  לדעת מה אפשר להשיג ולפעול בלי לוותר. ברגע שאני אכיר את העוגה, אני אדע לקחת את הנתח הנכון. זאת אומרת את התקציב הנכון למען תושבות ותושבי הרצליה והמשימות ששמתי לעצמי לקדם, קידום עסקים קידום נשים וקידום צעירים."
"אני לא מתביישת להגיד שאני נכנסת למגרש לא מוכר ואני רוצה ללמוד אותו. אבל עם הרבה כישורים ורצון לעזור לתמוך בקהלים שאני מאמינה שאנחנו ניתן להם אנחנו נוכל לצמוח יכול לעשות הרצליה טובה יותר עכשיו אני לא יודעת להגיד לך עכשיו איפה בדיוק אני יכולה לא יודעת."

"אני בניתי את הקריירה שלי מאפס, התחלתי בתור מתווכת כמעט בודדה בעולם של גברים בגיל 23. הסיפור שלי הוא דוגמא לאיך אפשר להצליח כנגד כל הסיכויים, אני רוצה שכל אישה יהיו לה הסיכויים להצליח"

מה זה הרצליה בשבילך?

"הרצליה היא הבית בו אני חיה, בה פיתחתי קריירה וגידלתי את ילדי. הרצליה היא עיר מדהימה אבל יש עוד הרבה מה לעשות למען העיר. קיבלתי מהעיר המון והגיע הזמן גם להעניק, יש נושאים רבים לטיפול,  אני רואה את רחוב סוקולוב ומרגישה פספוס. מרכז העיר לא מתרומם, אני רואה את כמות החנויות הפנויות להשכרה, את תנועת התושבים שפחתה. דאגה לצעירים שיהיה להם עתיד בעיר. דאגה לקידום נשים. אי אפשר לשבת על הגדר צריך להשפיע מבפנים.

מה תעשי למען קידום העסקים בעיר?

אני רואה את מה שקורה במרכז העיר ונעשית עצובה. כמות גדולה של חנויות להשכרה. תנועת התושבים ברחוב פוחתת. אין סיבה שסוקולוב לא יהיה שוב עורק חיים מרכזי של תנועה מסחר וחיים. אני אפעל לסיוע לעסקים בכל שלב מהרצון לפתוח עסק דרך התמודדות עם עיוותי ארנונה שמונעים מעסקים להצליח. אני אהיה מעורבת בתכנון מחודש של מרכז העיר עם חשיבה נדל"נית פרקטית. אנשים רוצים לחזור לגור במרכז העיר ואין סיבה שזה לא יקרה.

וצעירים, הרצליה היא עיר יקרה איך הם ישארו לגור בה?

"אני רואה את עתיד הצעירים בעירזה אפשרי ויש הרבה פוטנציאל. יש לנו אוניברסיטה בעיר, למה שלא נבטיח ש 20 אחוז מהסטודנטים יהיו בני העיר?"

"יותר צעירים יותר חיי לילה, יותר ילדים במערכת החינוך העירונית. העיר יפיפיה, יש לנו חופים נפלאים איזור תעסוקה מבוקש, בואו נמשיך לגרום לעיר להיות אטרקטיבית, והצעירים ישארו בה. הם אוהבים את הרצליה ורוצים לגור בה."

"גם פיתוח מהיר יותר של התחדשות עירונית, היום התהליכים של מתן אישורים איטיים מאוד מה שגורם להיצע נמוך ומחירים גבוהים. אפשר לשנות את זה. יש התענינות בדירות חדשות ואין מספיק התחלות בנייה, הביקושים קשיחים הליכי אישור ארוכים ולא יעילים, אין אוזן קשבת במחלקת ההנדסה. מטרטרים את היזמים שמעדיפים לא לבוא להרצליה."

 

רשימת הליכוד למועצת העיר עם השרה מאי גולן

ואיך תסייעי לקידום נשים?

"אני בניתי את הקריירה שלי מאפס, התחלתי בתור מתווכת כמעט בודדה בעולם של גברים.  התחלתי לעבוד בנדל"ן בשנת 96. הייתי בת  23, הגעתי לנדל"ן בטעות. הייתה לי מסעדה בהרצליה וראיתי מודעה "דרושים סוכנים ללא ניסיון" קיבלתי כיסא ושולחן ואמרו לי תתחילי לעבוד. בלי הכשרה מסודרת למדתי את המקצוע בכוחות עצמי. הייתי האישה היחידה באותה תקופה בהרצליה שעסקה בתיווך."

"הסיפור שלי הוא דוגמא לאיך אפשר להצליח כנגד כל הסיכויים, אני רוצה שכל אישה יהיו לה הסיכויים להצליח, מעגלי תמיכה, ליווי קריירה והשתלבות בעבודה, פתרונות למעונות יום, הכשרות מקצועיות. העירייה צריכה להוביל את התחום. זה יעד משמעותי ברצון שלי לתרום לתושבות העיר"

את מתמודדת ברשימת הליכוד למועצת העיר, תוכלו לשתף פעולה במועצת העיר עם כולם?

קודם כל כולם צריכים לחיות וכולם צריכים לקבל. אני רוצה להיות במועצת העיר כדי להשפיע על כך שכל תושב יקבל מהעיר את הטוב ביותר. לשם כך אשתף פעולה עם כל מי שיראה את המטרה הזו מול עיניו. להשקפה פוליטית הארצית לא צריכה להיות הפרעה בניהול העיר. יש לנו השקפת עולם אבל בניהול של העיר בעבודה במועצה ההשקפה פוליטית פחות רלוונטית. יותר חשובה העשייה למען תושבות ותושבי הרצליה. לא דנים במועצת העיר בעסקאות שחרור מחבלים או דיון על החזרת  שטחים. אני קוראת לבוחרים מכל העמדות, שאם אתם מאמינים ביכולות שלי לבוא ולשפר תצביעו לרשימת מחל למועצת העיר, יש ברשימה נשים מרשימות מובילות בעיר כמו פולי אמר, שהובילה מאבקים חברתיים ותמשיך במאבק גם במועצת העיר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן