עוד כתבות בנושא

דו רה מי פה הֶרְ צְלִ יָּה

הרצליה עיר של מוסיקה:
כל שיעורי המוסיקה, ההרכבים, התזמורות והמקהלות העירוניות החלו לפעול השנה תחת גורם מקצועי אחד – מרכז המוסיקה הרצליה.

תזמורת הנשיפה הייצוגית של מרכז המוסיקה הרצליה מתוך טקס יקיר העיר שהתקיים בהיכל בעיר צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הרצליה עיר של מוסיקה: אלפי תושבות ותושבים כבר לוקחים חלק בעשרות מסגרות והרכבים מוסיקליים ברחבי העיר. המוסיקאים, הנגנים והזמרים, יחד עם הצוותים המקצועיים, המורים והמנצחים מהשורה הראשונה, הופכים את הרצליה למובילה בתחום המוסיקה.
 
עיריית הרצליה יצאה במהלך אסטרטגי רחב היקף, שתכליתו לאגד את כל לימודי המוסיקה, ההרכבים, התזמורות והמקהלות העירוניות תחת גורם מקצועי אחד  – מרכז המוסיקה הרצליה, בניהולו של המנצח והמוסיקאי דודי סופר.
 
מטרות המהלך: לאפשר חינוך מוסיקלי לכל ילדי הרצליה, להגדיל את היקף המופעים של גופי ביצוע מקומיים בעיר, לאפשר שיתופי פעולה וליצור תמהיל מגוון ומונגש עבור כלל האוכלוסייה בעיר; להפוך את מרכז המוסיקה לגוף שמייצר תכניות עירוניות מגוונות ותכנים חינוכיים ערכיים; לקדם פרויקטים למען הקהילה.
המהלך מלווה בקמפיין חוצות ובפרסומים במדיות הדיגיטליות העירוניות.
 
מרכז המוסיקה הרצליה מפעיל כיום: שמונה בתי ספר מנגנים המונים כ-700 תלמידים, שיעורי מוסיקה של הקונסרבטוריון העירוני המונה כ-600 תלמידים, שלוש תזמורות נשיפה לנוער, שתי תזמורות כלי קשת לנוער, מקהלת נוער, שתי מקהלות בוגרים, תזמורת סימפונית, תזמורת נשיפה בוגרים, להקת ביג בנד, פרויקט אסכולה – תוכן ודעת לגיל השלישי, 13 מנצחים ומנצחות, וכ-90 אנשי צוות מהשורה הראשונה.
 
לפרטים והרשמה להרכבים המוסיקליים של מרכז המוסיקה הרצליה, ניתן להיכנס לאתר העירוני, בקישור: https://bit.ly/3CB82bM
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון בירך על המהלך: "הרצליה היא עיר שוחרת תרבות על כל גווניה וענפיה. נוכחנו לדעת שהעיר מלאה באלפי אנשים מוכשרים וטובים, שכמהים לפלטפורמות עירוניות שיממשו את הכישרון העצום שלהם ויאפשרו להם להופיע, להיות מעורבים בקהילה, לקדם תכניות חינוכיות ועוד. אחד מיעדי העירייה לשנה הקרובה הוא להעצים את ענף המוסיקה בעיר ולהפוך את הרצליה למובילה בתחום."
 
חבר מועצת העיר ויו"ר מרכז המוזיקה, איתי צור: "כאשר נכנסתי לתפקיד לפני כשנתיים, הובלתי חזון חדש – לייצר חינוך מוזיקלי לכל תושב בכל גיל. שינינו את כלל התשתית הארגונית על מנת שתתמוך בחזון הזה ואין שמח ממני לראות איך החזון הזה קורם עור וגידים. שיפוץ מבנה הקונסרבטוריון ביד התשעה, פרויקט בתי ספר מנגנים, הופעות מוזיקליות ברחבי העיר, הם רק ההתחלה ויש לנו עוד המון תוכניות לייצר. אני רוצה להודות אישית לראש העיר על התמיכה שנתן לי וכמובן לדודי סופר מנהל מרכז המוזיקה, שלא יכולתי לבחור שותף טוב ממנו לדרך."
 
דודי סופר, מנהל מרכז המוזיקה הרצליה: "מוזיקה היא דרך מושלמת לקרב ולחבר בין אנשים, היא צורת ביטוי לרגשות ולמחשבות שלנו, היא מפתחת את הדמיון והיצירתיות ויחד עם זאת היא עושה לכולנו טוב ושמח בלב. מחקרים רבים מדברים על כך שמוזיקה נחשבת לחוד החנית בחשיבותה בתוך מערכת החינוך הכללית, הן בהתפתחות האישית והן בהקניית כלים הכרחיים להתמודדות בכל תחומי החיים. היעד שהצבתי לעצמי ואותו אני מוביל, בתמיכתה של הנהגת העיר, הוא לאפשר חינוך מוזיקלי לכל התושבים, בכל הגילים ובכל הסגנונות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן