עוד כתבות בנושא

הופך כל אבן בשביל העסקים

הוא הגיע לבנק הפועלים עם רקע של חקלאי, מה שמסייע לו להבין את הצרכים והאתגרים של העצמאים. תכירו את נדב אמיתי, מנהל סניף מרכז הגלים הייטק של בנק הפועלים, שמתקלט להנאתו בשעות הפנאי ודואג שגם בעלי העסקים ייצאו ממנו עם שיר בלב

נדב אמיתי מנהל סניף מרכז הגלים הרצליה

בתקופה שבה הבנקאים נלחמים על כל לקוח יש בנקאי שבשבילו להפוך כל אבן זו לא קלישאה , זה הרקע המקצועי שלו. תכירו את נדב אמיתי (46), במקור חקלאי ממטולה ובחמשת החודשים האחרונים מנהל את סניף מרכז הגלים הייטק בהרצליה של בנק הפועלים.

עם ותק של 20 שנה בבנק, תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במימון יש לאמיתי הרבה מהניסיון לתת לבעלי עסקים שרוצים לגדול ולהתרחב. בתפקידו הקודם ניהל את סניף רמת השרון וכיום הוא מנהל את סניף מרכז הגלים שיושב בלב הפועם של ההייטק. 

"אני מלווה הרבה סטארט אפים, כולל כאלה שעברו כמה שלבים והגיעו לממדים של חברה בינונית", מספר אמיתי שמנהל סניף הכולל שתי מחלקות הייטק ומחלקה עסקית מסורתית. "אנחנו מעניקים שירות למגוון רחב של עסקים – מבעל מכולת ועד חברה שמספקת כלי חריטה למטוסים", מספר אמיתי, תושב כפר סבא, נשוי ואב לשתי בנות. 

מה הייחודיות שלכם כסניף?

"אנחנו מעניקים שירותים שכל סניף נותן, אבל בזכות הידע והניסיון שלנו בענף ההייטק יש לנו ראייה רחבה שמשדרגת את הייעוץ שלנו לבעלי העסקים ונותנת להם ייעוץ כלכלי-פיננסי שעוזר להם לצמוח. . אני לא אציע לך הלוואה שאת לא צריכה, אלא מסגרת אשראי שתתאים לצרכי העסק ולא תגרום לך לבזבוזים מיותרים".

איך השפיעה הקריסה של סיליקון ואלי בנק על הפעילות שלכם?

"הקמנו חמ"ל לאנשי הייטק כדי לתת להם מענה חירום, בעיקר להרגיע, לכוון ולהציע פתרונות. ".

למה כדאי להיות לקוח שלכם?

"אצלנו לקוח לא מדבר עם צ'אט, יש לו את את האפשרות ליצור קשר ישירות עם מנהל הסניף, מנהל המחלקה וכל הרפרנטים. אנחנו עובדים גם במייל, גם בוואסטאפ, גם בנייד וגם מספקים שירותים דרך האתר והאפליקציה. היום שם המשחק הוא להיות שם בשביל הלקוח. אני תמיד אומר לעובדים שלי שההצלחה של הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו. יש לנו מחויבות לא רק למתן שירות, אלא גם להשתפרות מתמדת. אנחנו משתדלים מאוד לצאת לראות את העסקים בשטח ולא להישאר רק מאחורי השולחן. חשוב לנו לראות איך העסק נראה ומתנהל. אחד הלקוחות אמר לי משפט שמאוד מייצג את האני מאמין שלי: זו הפעם הראשונה שאני מרגיש שלמישהו אכפת מהעסק שלי ולא רק אם אני אקח הלוואה או לא". 

איך הרקע שלך כחקלאי השפיע על השירות שאתה נותן לעסקים?

"מאוד פשוט. בגלל שראיתי את האתגרים של אבא שלי כחקלאי אני מסתכל היום על העסקים מנקודת המבט שלהם ולא רק מנקודת המבט של הבנק. אני מבין שרק מעבודה קשה יוצאים פירות טובים. אני רוצה שבעלי העסקים ירגישו חופשיים להיכנס לחדר שלי כי אנחנו באים לתת שירות. כל מי שנכנס אליי אני מכין לו קפה".

אתה גם מתקלט להנאתך. איך זה עוזר לבעלי העסקים?

"מוזיקה זה החיים. אני מתקלט בהתנדבות למען הקהילה ובכל בוקר אני שומע את השיר 'מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו' שמשקף הכי טוב את האני מאמין שלי בעבודה".

*בשיתוף בנק הפועלים
"אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן האשראי כפוף לאישור הבנק ולתנאיו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן