עוד כתבות בנושא

הוצגה רשימת "רוח צעירה בהרצליה", בראשות עו"ד דניאל אייזנברג צדיקים

באירוע חגיגי לפעילים בשכונת גליל ים, בהשתתפות למעלה ממאה תושבות ותושבים, הציגה עו"ד דניאל אייזנברג צדיקים, את חברי רשימת "רוח צעירה בהרצליה"

"לאחר קדנציה כחברת מועצה, אני שמחה וגאה להוביל רשימה של נשים וגברים מדהימים ומוכשרים, צעירות וצעירים וגם מבוגרים יותר שמבקשים לפעול בהתנדבות למען הרצליה ותושביה. בשעה שכל הרשימות האחרות דחקו את המועמדים הצעירים למקומות לא ריאליים, אנחנו מציגים רשימה צעירה ומנוסה של מי שמתמודדים יום יום עם האתגרים של המשפחות הצעירות, של הסטודנטים ושל אלו המבקשים להקים את ביתם בהרצליה. תושבות ותושבי הרצליה ראויים לנציגים במועצה שחיים את הבעיות והאתגרים השונים ויכולים לייצר מענים מתוך היכרות ולא רק משחררים סיסמאות מבלי להבין את הקושי בשטח. אנשים שהוכיחו את עצמם בפעילות ציבורית אותה ימשיכו לקדם במסגרת המועצה".

רשימת "רוח חדשה בהרצליה":

דניאל אייזנברג צדיקים, בת 32, נשואה לעידן ואמא של אמה. עורכת דין, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיקי התחבורה והצעירים. אייזנברג צדיקים הובילה את הרחבת קווי החוף בשבתות ובחגים עד לתל-אביב, את הרחבת רשת שבילי האופניים, הצבתם בעיר של אופניים ורכבים שיתופיים, את שדרוג חניון הרכבת, פתיחתו מחדש של מועדון הצעירים ה"אנזו", שידרוג תשתיות הבטיחות בדרכים בסביבת בתי הספר, אירועי גאווה ועוד שלל פעילויות ויוזמות.

אלון קנינגר, בן 33 נשוי + 2, תושב גליל ים. בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות יתרה ותואר שני בנדל"ן ומנהל עסקים. עורך דין בהכשרתו ועובד כמנהל פיתוח עסקי בחברת נדל"ן והתחדשות עירונית. פעיל חברתי בתחום הדיור, הקים ועומד בראש נציגות הזוגות הצעירים למען הדיור בוועדות הכנסת.

עינת ליטבק, בת 31, נשואה + כלב. בעלת תואר במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות. עובדת בסטארט אפ בתחום הגיימניג. פעילה חברתית בתחום הסיוע לניצולי שואה ובני הגיל השלישי.

תם גשרי, בן 25, סטודנט לממשל באוניברסיטת רייכמן ופעיל באגודת הסטודנטים.

ליאורה ברטלר צ'אפל, בת 55 נשואה ואם לשני ילדים בוגרים. עורכת דין, מגשרת ופסיכותרפיסטית. תפעל מהמועצה כדי לקדם חברתיות וקהילתיות בקרב בני כל הגילאים ולשמירת צביונה הפלורליסטי של הרצליה.

שני זיטון גואטה, נשואה + 1. אשת עסקים, בעלת חנויות אופנה, פעילה בוועד הורי הגנים העירוני ותושבת גליל ים.

ד"ר אנדרי נדו, גר בגליל ים הרצליה מומחה לאורולוגיה וכירורגיה רובוטית, מנהל היחידה לאורולוגיה לפרוסקופית במרכז רפואי רבין, בי"ח בילינסון. מקבל מטופלים גם במרפאה בהרצליה

ויקטוריה לוונט מגן, בת 42 נשואה + 2 מנהלת פרויקטים בחברת הייטק. מתנדבת בהנהגה ההורית הבית ספרית.

אמיר אזון בן 37, נשוי לעמית + שלוש בנות. בוגר M.A בתקשורת, מוסמך M.teach בהוראה. איש חינוך, לשעבר איש תקשורת.  כיום רכז שכבת ח, מחנך כיתה ומורה לעברית בחטיבת ביניים בשרון. לשעבר דובר מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא, עיתונאי ועורך תוכן במספר אמצעי תקשורת.

שרון מנטליק, נולדה בצרפת במשפחה מסורתית ששרדה את השואה. בעלת תואר שני בהצטיינות באוניברסיטה העסקית המובילה HEC. יזמית בנשמה, מילאה מספר תפקידי סמנכ"ל שונים בחברת מדיה וקמעונאות מובילה בעולם.  התנשבה כיו"ר  "Young Leadership" בצרפת, סניף נוער קרן היסוד. בישראל עבדה בחברות סטארטאפ שונות, התנדבה ברשות העתיקות  ובעמותת "גבהים", העמותה המסייע לעולים בהשתלבותם בישראל. דוברת צרפתית, אנגלית, ספרדית ועברית.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן