עוד כתבות בנושא

הרצאה, קרמים ומכשירים לעיסוי העור- נשות הקהילה בהרצליה מציינות את יום האישה

הקהילה התומכת המופעלת על ידי "נטלי שירותי רפואה" בשיתוף המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה בעירייה ועמותת על"ה קיימה פעילות עבור נשות הקהילה לרגל יום האישה

במהלך השבוע יצוין יום האישה הבינלאומי, יום חשוב בו מציינים את הצורך בשיווין מגדרי. בקהילה התומכת בהרצליה קיימו מפגש ייחודי המוקדש אך ורק לנשות הקהילה התומכת

"ביום זה בו אנו נדרשים להציף את השאלה ולהעמיד את המראה הזו בכל שנה מחדש.  את היום הזה  החלטנו לקיים מתוך חשיבות להעצים את נשות הקהילה שלנו ולהעניק להן חוויה מעניינת, נעימה, מרעננת ומלמדת.

לראות אותן מתנסות במוצרים השונים ואת החיוכים  מהחוויה ביחד עשה לי את היום לגמרי" מספרת רונית חנן הרכזת החברתית של הקהילה התומכת.

במסגרת היום קיבלו נשות הקהילה הדרכה מזהבה חן  המתמחה בפיתוח מוצרים לעור המותאם לבני הגיל השלישי והתנסו במוצרים  ובמכשירים השונים שהעניקו הרגשה מופלאה למשתתפות.

"קהילות תומכות" מופעלת על ידי חברת נטלי שירותי רפואה דחופה  בשיתוף המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה בעירייה ועמותת על"ה במסגרת השירותים, מסופק סל שירותים מגוון שנועד לתת מענה לצרכים שונים של אזרחים ותיקים  המעדיפים להמשיך לגור בביתם בביטחון ,תוך שמירה על עצמאותם, פרטיותם ואיכות חייהם.

סל השירותים כולל  חיבור ללחצן מצוקה ושירותים רפואיים 24 שעות ביממה, פעילויות חברתיות והעשרה וסיוע של אב קהילה בתיקוני בית קלים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן