עוד כתבות בנושא

הרצליה אירחה את כנס רשת ערים בריאות בישראל

עיריית הרצליה, באמצעות אגף הבריאות, אירחה היום בבית חיל האוויר את הכנס ה-28 של רשת ערים בריאות בישראל. הכנס עסק בנושא "בריאות, הוגנות וקיימות בכל מדיניות" והשתתפו בו נציגי הרשויות החברות ברשת ערים בריאות, נציגים ממשרד הבריאות, גופי בריאות והקהל הרחב.

ראש העירייה משה פדלון מעניק את השי ליו"ר רשת ערים בריאות בישראל, ד"ר מילכה דונחין. צילום: דוברות עיריית הרצליה

בכנס התקיים פאנל בנושא: מהנעשה בשטח שדן במגוון נושאים, בהם: מניעת תחלואה כרונית וקידום אורח חיים בריא; תכנון אסטרטגי לבריאות ברמה העירונית: משינוי תפיסה לשינוי מדיניות; זיהוי הגורמים לשימוש נרחב בגני כושר חיצוניים; אקלים של שוויון וצדק (מגדרי).
 
עיריית הרצליה הציגה בכנס את תכנית "העיר הבריאה הרצליה" לשנת 2023.
ראש העירייה ויו"ר ועדת הבריאות של מרכז השלטון המקומי, משה פדלון, בירך את משתתפי הכנס ואודה ליו"ר רשת ערים בריאות בישראל, ד"ר מילכה דונחין, על תרומתה לשיפור אורח חיים בריא ברשויות בישראל, והעניק לה שי – עט מעוצב.
 
פדלון, אמר בכנס: "הרצליה היא עיר שוחרת בריאות אשר מקיימת במהלך כל השנה מגוון פעילויות ואירועים המעודדים אורח חיים בריא. הבריאות היא אבן יסוד שמשפיעה על איכות החיים של כולנו ואני מאמין שהכינוסים והמפגשים של "רשת ערים בריאות", יאפשרו לנו לחלוק ידע ולהרחיב את אפשרויות הפעולה למען שיפור בריאות התושבים."
 
עיריית הרצליה הצטרפה לרשת ערים בריאות לפני כ-20 שנה מתוך אמונה במטרותיה, בדרך פעולתה ומתוך הכרה בחשיבות הדאגה לבריאות התושבים.
 
בתחילת השנה חתמה העירייה על אמנת העיר הבריאה של 'רשת ערים בריאות בישראל'.
על פי האמנה, הרצליה תפעל לאימוץ העקרונות והאסטרטגיה לפיתוח בריאות וקיימות, למען יוכלו הדורות הבאים ליהנות מבריאות ומאיכות חיים טובה יותר. הרצליה תפעל לאמץ מדיניות של צמצום פערים בריאותיים; תבחן את ההשלכות הבריאותיות של החלטותיה; תבצע תכניות לקידום הבריאות ומניעת מחלות והיפגעות; תפתח ותשמור על השטחים הפתוחים בעיר ותבטיח נגישות אליהם לכלל הציבור; תשתף את הקהילה בתהליכי קבלת החלטות ובמימוש תכניות בנושאים הנוגעים לבריאותם ולאיכות חייהם; תקיים שיתוף פעולה בין תחומי ובין מגזרי; תשפר את זמינות ונגישות שירותי הבריאות לכלל האוכלוסייה; תשתתף בפעילויות של רשת הערים הבריאות בישראל ותפתח קשרים עם ערים בריאות ברחבי העולם, לשם שיתוף המידע ובהתנסויות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן