עוד כתבות בנושא

הרצליה איתנה

עוד אישור לאיתנות הכלכלית של עיריית הרצליה: על פי הדירוג של חברת CofaceBdi לשנת 2021, הרצליה ניצבת במקום השני בארץ במדד היציבות הפיננסית. זוהי עלייה בשני שלבים, לאחר שבשנה שעבר הרצליה דורגה במקום הרביעי.

המשך השקעה בחינוך, ברווחה ובשיפור פני העיר
משה פדלון ראש עיריית הרצליה

דירוג האיתנות מבטא את החוסן הפיננסי של הרשויות, מוסר התשלומים והיעילות, לצד סיכון עסקי נמוך. במסגרת זו נבחנו ערים עם לפחות 40 אלף תושבים בדירוג סוציו-אקונומי 4-10 , תוך התבססות על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, דו"חות כספיים של העיריות של העיריות והמועצות ומאגרי המידע של CofaceBdi.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "המיקום הגבוה של העיר הרצליה ראוי לציון במיוחד כשכבר למעלה משנה וחצי אנחנו חיים במצב של חוסר וודאות וחוסר יציבות עולמית. הדירוג משקף את תנופת העשייה העירונית האדירה בכל תחומי החיים בעיר והרחבת השירותים לתושבים, והוא מעיד על ההתנהלות הטובה והיעילה של העירייה והעיר".
 
מנכ"ל העירייה, אהוד לזר, אמר: "המיקום הגבוה של הרצליה, שנה אחר שנה, הוא ללא ספק תעודה לניהול כספים מצוין הודות להנהלת העיר ולמנהלי ועובדי המינהל הכספי העובדים ללא ליאות, במקצועיות ובמסירות. זה בולט במיוחד על רקע משבר הקורונה וההתמודדות המקצועית,  בהובלת ראש העירייה, עם ההשלכות שיש לכך על מנת להקל על התושבים".
 
גזבר העירייה, רו"ח רוני חדד, אמר: "מיקומה הגבוה של עיריית הרצליה בצמרת האיתנות הפיננסית בארץ מעיד על חוסנה הכלכלי של העיר. הדירוג הגבוה הינו פועל יוצא של עבודה אחראית, מקצועית, שקולה ומסורה של מנהלי ועובדי המינהל הכספי והוא בעל חשיבות גדולה יותר לנוכח התפרצות נגיף הקורונה, המשברים הכלכליים וסביבת אי וודאות בו אנו פועלים בתקופה זו.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן