עוד כתבות בנושא

ועדת הבחירות האזורית דחתה את העתירה של פדלון והמחנה הממלכתי נגד יריב פישר ועמית מרלה

 השופטת מיכל אגמון גונן דחתה את העתירה שהגישו ראש עיריית הרצליה וסיעת המחנה הממלכתי הרצליה נגד חבר המועצה יריב פישר והפעיל החברתי עמית מרלה. פדלון: חופש הביטוי אינו חופש השיסוי כנגד משרתי ציבור

ועדת הבחירות דחתה פדלון פישר
נדחתה עתירת פדלון נגד פישר

יו"ר ועדת הבחירות השופטת מיכל אגמון גונן דחתה את עתירתו של ראש העיר הרצליה וסיעת המחנה הממלכתי. העתירה הוגשה נגד המועמד לראשות העיר יריב פישר והפעיל החברתי עמית מרלה. הטענה כי הדבקת שלטים בהרצליה עם הכיתוב, 'בחרת פדלון – קיבלת משפחות פשע' הוא חלק מקמפיין פישר לראשות העיר.

 פדלון ומפלגת המחנה הממלכתי ישלמו הוצאות משפט ליריב פישר ועמית מרלה.

השופטת אף ציינה כי עתירות לוועדת הבחירות עלולות לשמש כאמצעי להרתיע מתמודדים או פעילים מהתמודדות בבחירות דמוקרטיות. השופטת פסקה כי הוצאות המשפט יחולו על המטה של המחנה הממלכתי בהרצליה, ועל משה פדלון. הוצאות ישולמו לנשואי העתירה – יריב פישר ועמית מרלה.

מסיעת המחנה הממלכתי בהרצליה נמסר:  תושבי הרצליה סלדו מהקמפיין האנונימי המכוער ששטף את העיר לפני כשלושה חודשים והופעל כנגד המחנה הממלכתי וכנגדי ותרם לשיסוע ופילוג. חופש הביטוי אינו חופש השיסוי כנגד משרתי ציבור.

מדובר בקמפיין שמומן ונתלה בחשיכה ובסתר ולכן גם היה קושי להוכיח מי עומד מאחוריו, ולמרות זאת ביקשתי להגן על שמי הטוב. אנו מכבדים את הכרעת שופטת ועדת הבחירות כי אין ראיות מספיקות ונמשיך לפעול רק על פי חוק. 

נמשיך לשקף לתושבים ביושרה ובמקצועיות את העשייה המרובה למען התושבים והרצליה.  היום יותר מתמיד, אני מחויב לבניית חברה מלוכדת ומחוזקת, ולא אאפשר לקמפיין בחירות לסדוק את אחדות העיר והמדינה.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן