עוד כתבות בנושא

יעל בן אברהם היא הנרצחת מהרצליה

יעל בן אברהם היא הנרצחת מהרצליה, ביתה לינוי בן אברהם (32) מהרצליה, חשודה כי רצחה יחד עם אביה יעקב (70) את אמה יעל בת ה-66 שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה. הבעלה נעצר והודה במעשה. 

מתמודדים עם אלימות במשפחה יעל בן אברהם ז"ל

יעל בן אברהם תושבת הרצליה בת 66 נרצחה אתמול בביתה,  לאחר שנדקרה מספר פעמים. צוותי ההצלה נאלצו לקבוע את מותה ובעלה החשוד במעשה – הודה ונעצר. המקרה אירע ברחוב הקרן,בשכונת גליל ים. שכן ששמע צעקות בוקעות מהדירה בה התגוררו בני הזוג, הזעיק את המשטרה.

בית משפט השלום בתל אביב האריך  בשבעה ימים את מעצרו של בעלה יעקב בן אברהם, בן 70 מהרצליה, שנעצר בחשד כי רצח בדקירות את אשתו יעל (66) בדירתם. בן אברהם, לצד בתו לינוי (32), חשודים ברצח, שיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לפשע. מעצרה של לינוי הוארך בחמישה ימים.
בבקשה להארכת מעצרו של בן אברהם, בשבועיים נטען כי החשוד רצח את אשתו בדקירות, וכי נמצאו סימני אלימות קשה, כולל כתמי דם, בבית ועל גופו. בנוסף, טען נציג היחידה כי במהלך חקירתו קשר עצמו בן אברהם לאירוע והודה בביצוע הרצח.

חובשים ופרמדיקים שהוזנקו למקום סיפרו כי מצאו את האישה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

דוברות מד"א: "בשעה 09:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בבית בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 66 ללא סימני חיים עם פציעות חודרות"..

פראמדיק מד"א שי רענן וחובש רפואת חירום במד"א בנימין סעדיה סיפרו: "כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין. ראינו אישה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

מעיריית הרצליה נמסר: "אנו מציינים את חודש המודעות למאבק באלימות נגד נשים.

עיריית הרצליה משקיעה רבות בשירותים קהילתיים המיועדים לתת מענה לכל סימן של מצוקה בתוך המשפחה. לצערנו הרב הנתונים הקשים מעידים שהאלימות כלפי נשים היא בעיה חוצה גבולות, מגזרים ומעמדות סוציו אקונומיים.

אנו קוראים לכל אדם החש באחד מסימני האזהרה לפנות מיידית למשטרת ישראל או לקווי הסיוע של העירייה באמצעות מוקד 106.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "בעיית האלימות היא נגע חמור שיש לנסות להילחם בו באמצעות כלים של חינוך, תמיכה ויד נחרצת של גורמי אכיפת החוק. בעקבות האירוע החמור העירייה תעניק תמיכה וסיוע נפשי לכל מי שיפנה מקרב תושבי העיר והשכונה. אני שולח מכאן את תנחומי למשפחה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן