עוד כתבות בנושא

לאהוב עד מוות

מוות נוסף למשפחת רודובסקי: משה רודובסקי, אביו של גל שנהרג באסון השייטת הלך לעולמו, ירון עולמי חבר המשפחה, מספר על האיש שלא נח ודרש לקבל לידיו כל חומר ומסמך בנוגע לאסון, בו נהרגו 12 לוחמי צה"ל בניהם גם בנו

הרצליה ניוז רואים את החדשות אחרת

האב השכול משה רודובסקי מהרצליה, הלך לעולמו לאחר שהתמודד עם מחלה והותיר אחריו שלוש בנות. הלווייתו תתקיים היום (שני) בשעה 14:00 בבית העלמין הישן ברחוב פינסקר בהרצליה.

משה רודובסקי, שאיבד את בנו גל באסון השייטת נלחם מאז האסון לברר מה היו הכשלים לדבריו שגרמו ל-12 הלוחמים. בעקבות אסון השייטת הוקמו ארבע ועדות בדיקה, אולם לדברי רודובסקי לא נמסר לו כל מידע באשר לפעילות הוועדות, החומרים שעמדו בפניהן ומסקנותיהן. האב השכול אמר בזמנו כי הוצג לו רק דו"ח מקוצר בו צוין כי התכנון היה לקוי והחילוץ היה לקוי וגרוע.

ירון עולמי: "בני המשפחה התמודדו בעבר עם מותה של האם סמדר, מורה מוכרת בעיר, שנחבלה באורח קשה בראשה במהלך טיול. אני מכיר את בני המשפחה מילדות. הכרתי את גל בתיכון וחברתי למשפחתו. אני חבר של שלושת אחיות חן, טל ושי. מדובר במשפחה מיוחדת במינה שלאחר האסון בו נהרג גל, דאגה להתלכד ולהתאחד כדי להתמודד עם האובדן. המון חברים ליוו אותם באבלם".  

לדברי עולמי, משה דרש תשובות בהקשר לאסון במשך כל חייו ומנגד מצא אהבה ובת זוג, עמה התחתן. בימיו האחרונים נאבק במחלה עד שנפטר, יהי זכרו ברוך".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן