עוד כתבות בנושא

מנהלים חדשים לבתי ספר בהרצליה

עיריית הרצליה תפתח בשנת הלימודים הקרובה שני בתי ספר חדשים – גליל ים ובית הספר הדמוקרטי. הבוקר מונו המנהלים החדשים של בתי הספר: איריס אורן ועמית נגדימן

איריס אורן מנהלת את בית-ספר גליל ים
איריס אורן מנהלת את בית-ספר גליל ים

איריס אורן תנהל את בית-ספר גליל ים. איריס, נשואה ואם לשלושה, בעלת תואר B.A  בכלכלה ובמנהל עסקים, ותואר M.A  בהצטיינות במנהל מערכות חינוך.

איריס עבדה כמנהלת מחלקה כלכלית בחברות מובילות במשק, וב-13 השנים האחרונות עובדת במערכת החינוך, במהלכן מילאה שורה של תפקידים: מחנכת, רכזת שכבה, מדריכה ארצית בתחום הפדגוגיה וחברת צוות ניהול. במהלך 5 השנים האחרונות, עבדה כסגנית מנהלת ובתפקיד זה הובילה פדגוגיה חדשנית ופורצת דרך.

איריס מביאה עימה תפיסה חינוכית חדשנית המשלבת ערכים, מיומנויות וידע רלוונטי המובילים ליזמות אקטיביסטית, מתוך הבנה שאנו מחנכים את אזרחי המחר לחיות במציאות משתנה וביכולתם לבנות חברה טובה יותר.

איריס אורן אומרת: "חינוך טוב הופך את העולם לטוב יותר ועלינו לחנך את דור העתיד להיות לומדים עצמאיים הפועלים מתוך אהבת האדם, הוגנות ושאיפה לשוויון הזדמנויות. אני מאמינה בשותפות של הקהילה מתוך אמון ודוגמה אישית ושמחה ונרגשת על ההזדמנות שניתנה לי ולצוות לבנות יחד עם התלמידים וההורים את קהילת "גליל ים". אני מודה לרשות המקומית ולפיקוח על שותפות מעצימה, ומחכה לפתיחת שנת הלימודים."

עמית נגדימן מנהל בית הספר הדמוקרטי

עמית נגדימן ינהל את בית הספר הדמוקרטי. עמית, בן 51, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר BA במדעי המחשב ותואר MA בחברה ואמנויות. עמית הוא מדריך טניס מוסמך, ליצן רפואי בדימוס, חובב תיאטרון מושבע ומספר סיפורים. מתחיל את שנתו התשיעית במערכת החינוך הרשמית כשאת כולן עשה בבית חינוך דמוקרטי, במהלכן מילא תפקידים רבים, בהם: חונך, מורה, רכז תקשוב, רכז חטיבת ביניים וחבר צוות ניהול.

עמית נגדימן אומר: "עולם החינוך צריך לעסוק בשאלת שאלות, בחקר, בשותפות, בהתפתחות אישית של כל תלמיד.ה תוך כדי השתלבותו.ה בחברה ובסביבה בריאים יותר. כל באי בית החינוך – תלמידים, הורים וצוות, יעברו מסע של התפתחות: ננסה, נכשל, נלמד, ננסה שוב, נצליח. אני נרגש מאוד להיות חלק מזה."

ראש עריית הרצליה, משה פדלון, בירך את איריס אלון ועמית נגדימן, ואמר: "הרצליה ממשיכה לגדול ולהתפתח, ואני נרגש בכל פעם כשאנו פותחים בית ספר חדש לילדי העיר. איריס ועמית מביאים איתם רקורד מרשים של עשייה חינוכית ואני סמוך ובטוח שהם יובילו את בתי הספר להישגים גבוהים ביחד עם צוותי ההוראה המסורים. אני מאחל לשניהם הצלחה גדולה. עיריית הרצליה עומדת לרשותם ותסייע בכל מה שיידרש."

מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "אני מברכת על הצטרפותם של שני אנשי החינוך האיכותיים והמסורים למערכת החינוך העירונית. נפלה בחלקם הזכות להוביל את פתיחתם של שני בתי הספר החדשים, שיהוו את חוד החנית של החינוך האלטרנטיבי ושל הגישה הפדגוגית הייחודית EACH בעיר. אני סמוכה ובטוחה כי במנהיגותם ובמקצועיותם יצעידו את בתי הספר להצלחה והישגים למען ילדי העיר."

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן