עוד כתבות בנושא

מעלות קדושים

אירוע השקת קמפיין הליכוד למועצת העיר הפך לזירת עימות בין מאות המפגינים למאות התומכים שהגיעו לאירוע. חתן השמחה רפי קדושים ראש רשימת הליכוד,  למועצה אירח את בכירי הליכוד

רפי קדושים
רפי קדושים: הוא צועק את מה שכולנו חושבים


על רקע המאבק נגד הרפורמה המשפטית, הפך אירוע פתיחת קמפיין הליכוד למועצת העיר לאירוע שיא בהשתתפות מאות מפגינים מול מאות משתתפים. שרי הליכוד ישראל כץ, גלית דיסטל, מיקי זהר, מאי גולן וחברי הכנסת דוד ביטן, קטי שטרית ואופיר סופר הגיעו לחלוק כבוד לראש הרשימה רפי קדושים.

בעקבות האירועים בהשקת קמפיין הליכוד ברעננה נערכה משטרת ישראל בכוחות מתוגברים על מנת למנוע מהומה באירוע. זה לא מנע ממאות המפגינים, ביניהם המועמד לראשות העיר יריב פישר וחברת המועצה דנה אורן ינאי, להביע ברעש גדול את המחאה על קיום האירוע ועל הכניסה של רפי קדושים לזירה הפוליטית בעיר.

יריב פישר בהפגנה באירוע הליכוד


שוק רעננה

התמודדותו של קדושים בראש רשימת הליכוד למועצת העיר, היא אחד האירועים שמסעירים את הפוליטיקה המקומית בהרצליה.

קדושים ריצה בעבר ארבעה עונשי מאסר, הוא הורשע במעשי אלימות, חטיפה וסחיטה, ועסק בניכיון צ'קים בשוק האפור. מאז השחרור השתקם למד לתואר ראשון בקרימינולוגיה.

החיבור של קדושים לשרי הליכוד מעורר סערה וגופי התקשורת סיקרו בהרחבה את הנושא.

את תמיכת הליכוד בקדושים אפשר היה לראות בנוכחות מרשימה של שרים וחברי כנסת באירוע.

מאות התומכים שנכחו באירוע, הריעו לרשימת הליכוד למועצת העיר שהוצגה בפני הקהל. אשת הנדל"ן אתי נחום שתהיה שניה ברשימה דיברה על היעדים החברתיים אותם היא מתכוונת להגשים במועצת העיר. רפי קדושים בדבריו ברך את השרים חברי הכנסת ואת צורי ז'אן יו"ר סניף הליכוד בהרצליה, ואת משפחתו.

מנגד חברת המועצה דנה אורן ינאי: "החבירה של פוליטיקה ועבריינים מסוכנת לעיר, נצביע על מנת שלא יכנסו עבריינים למועצת העיר"



כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן