עוד כתבות בנושא

סוף שבוע של הישגים לספורט בהרצליה

אחרי 5 שנים עלתה מכבי הרצליה לליגה הלאומית, בני הרצליה כדורסל בניצחון חוץ שמבטיח כמעט סופית את הפלייאוף, גאווה ספורטיבית בהרצליה

סוף שבוע של הישגים ספורטיביים, מכבי הרצליה הבטיחה את העליה לליגה הלאומית אחרי 5 שנים בליגה א. מכבי הרצליה היא העולה מליגה א' דרום לליגה הלאומית כאחרי ניצחון 0:4 על שמשון כפר קאסם. שלושער לעידו אקסברד, מצטיין העונה, ושער נוסף של רוי רונן.

הקבוצה, חוזרת לליגה הלאומית אחרי חמש שנות היעדרות בהן נאבקה בליגה א. אלעד בראון מאמן הקבוצה הוביל אותה השנה לעונה מושלמת שהביאה לעלייה  לליגה הלאומית. הבעלים המסור אריאל שיימן ומנכ"ל הקבוצה שלומי קניאס הביאו לשקט ניהולי וסיפקו את המשאבים שנדרשו לעלייה.

המשנה לראש העיר והאוהד הוותיק ירון עולמי: "ברכות מכל הלב למכבי הרצליה, שאחרי 5 שנים בליגה א' עלתה היום בחזרה לליגה הלאומית, עם ניצחון חוץ ענק, לעיני עשרות אוהדי הרצליה שעשו את כל הדרך שאפו וברכות חמות לשחקנים, למאמן, להנהלה ובעיקר לאוהדים המסורים שלא ויתרו והמשיכו לחלום, גם כשהמצב היה לא פשוט."

סוף שבוע של הישגים גם בכדורסל, בני הרצליה ניצחה ניצחון שני רצוף בבית התחתון את הפועל באר שבע, היריבה העיקרית שלה על המקום ה7. צעד נוסף לעבר משחקי הפליי-אוף .הרצליה הובילה ברוב שלבי המשחק שהיה צמוד  עד לסיום 75:86. הוקר עם 23 נקודות הוביל את הקבוצה, באב 21 קמפ 18. במשחק הבא ב23.4תארח בני הרצליה את הפועל חיפה.

בני הרצליה בדרך המלך לפלייאוף צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן