עוד כתבות בנושא

עדלאידיסני וטרום בכורות פורימיות לכל המשפחה בסינמטק הרצליה

גם השנה חוגגים פורים עם הילדים בסינמטק, חגיגה קולנועית מגוונת במחיר חברתי. חמישה סרטים אהובים של דיסני, סרט אנימציה פרוע וגם סרט צרפתי על ילדה שרוצה להיות רקדנית. כל אחד יכול למצוא את הסרט שלו אצלנו. 6 כרטיסים ב 90 ש"ח בלבד

מלך האריות 1.5: האקונה מאטאטה – דיבוב לעברית‎

08.03.23, 11:00

 

(ארה"ב, 2004) אנימציה

טימון ופומבה באים לקולנוע ורואים את הסרט "מלך האריות" אך כשטימון רוצה לראות את הצד שלהם בסרט, פומבה מציע לו לראות את הסרט המלא, בו הם גיבורי העלילה. אם "מלך האריות" היה הכי שייקספיר של דיסני, הרי שגרסת ה-1½ השנונה היא עיבוד למחזה הנהדר "רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים" מאת טום סטופרד. סרט שמדבר לילדים ולהוריהם.

במאי: ברדלי ריימונד

(77 דק', דיבוב עברי)

 
 
 
 

מפלצות בע"מ – דיבוב עברי

8.3.23, 13:00

 

(ארה"ב, 2001) אנימציה

סאלי, המפלצת הכי "מפחידה", ועוזרו הנלהב מייק, עובדים במפעל "מפלצות בע"מ", בית החרושת הגדול ביותר במונסטרופוליס (מפלצופוליס)לייצור צרחות. הכוח העיקרי המניע את כל עולם המפלצות הוא הצרחות מפיהם של ילדים מבוהלים, אבל המפלצות עצמן מאמינות כי הילדים הם מסוכנים ומורעלים, ולכן הן "יוצאות מדעתן" כאשר ילדה קטנה נודדת לתוך עולמם. סאלי ומייק עושים כמיטב יכולתם להחזיר את הילדה הביתה, אבל הם ניצבים בפני כמה קנוניות מפלצתיות וכמה הרפתקאות בדרך.

במאים: דייוויד סילברמן, לי אנקריץ', פיט דוקטור

(92 דק', דיבוב עברי)

 
 

פלונטר – דיבוב לעברית

08.03.23, 15:00

 

(ארה"ב, 2010) אנימציה

אולפני וולט דיסני מציגים את אחד הסיפורים המשעשעים ומסמרי השיער! שסופרו אי פעם. כשפלין ריידר, הפושע הכי מבוקש – והכי מקסים בממלכה, מוצא מחבוא באחד המגדלים המסתוריים, הוא נלקח כבן ערובה על ידי רפונזל.  צעירה יפהפה ומלאת פלפל עם שיער זהב קסום באורך של 25 מטר. היא עצמה מחפשת את דרכה החוצה מן המגדל בו היתה כלואה למשך שנים, עושה עסקה עם הגנב יפה התואר והזוג הבלתי אפשרי הזה יוצא למסע בריחה שופע אקשן הרפתקאות וחוויות בלתי נשכחות, עם סוס שהוא גם שוטר-על (בשם מקסימוס), זיקית מגוננת (בשם פסקל) וחבורה של בריונים מחוספסים.

במאים: נתן גרנו, ביירון הווארד

(100 דק', דיבוב עברי; כתוביות בעברית)

 
 
 

מולאן – דיבוב לעברית

8.3.23, 18:00

 

(ארה"ב, 1998) אנימציה

אגדה סינית מקסימה אודות מולאן, צעירה אמיצה ונמרצת, מגלה כי אביה עתיד להתגייס לצבא הסיני. בניגוד לרצונו, היא מחליטה ללכת במקומו לצבא. לשם כך היא מתחפשת לגבר, שומרת על זהותה בסוד ויוצאת למסע עשיר בהרפתקאות ממנו תצא כאחת הגיבורות הגדולות בתולדות סין. לאורך כל הדרך תומכים בה חבריה הטובים הדרקון והצרצר.

במאים: טוני בנקרופט, בארי קוק

(87 דק', דיבוב עברי)

 
 
 

אבא מתארס – The Parent Trap

08.3.23, 20:30

 

(ארה"ב, 1998) קומדיה

אנני והולי (שתיהן משוחקות על ידי לינדזי לוהן) נפגשות בקייטנה ומייד הופכות לאויבות. אחרי ריב גדול הן נשלחות יחד לבידוד שם הן מגלות את הדמיון ביניהן, ולא רק במראה. מסתבר שההורים של שתיהן היו נשואים פעם והן אחיות תאומות שהופרדו. בסוף הקייטנה כל אחת נוסעת להורה של השנייה, כשהתכנון הוא להחזיר את ההורים זה לחיקו של זה.

במאית: ננסי מאיירס

שחקנים: לינדסי לוהן, דניס קווייד

(128 דק', אנגלית; תרגום לעברית)

 

 
 
 

הקרנות טרום בכורה לכל המשפחה

 
 

מומיות (בדיבוב לעברית)

הקרנות בכורה טרום בכורה: 4.3.23

הקרנות מדי יום החל מה6.3.23

 

(ארה"ב/ספרד, 2023) אנימציה

קומדיית הרפתקאות היסטרית והיסטורית. נסיכה, רוכב-מרכבות לשעבר ואחיו הצעיר (ותנין המחמד שלהם) הם שלוש מומיות מצריות, חביבות ואוהבות הרפתקאות, שחיות בעיר סודית תת-קרקעית החבויה במצרים העתיקה. לאחר שהארכיאולוג השאפתן לורד קארנבי חוצה את הגבול בין עולם המומיות לעולם החיים, וגונב את טבעת המלוכה, למומיות אין ברירה אלא לרדוף אחרי הטבעת עד ללונדון המשונה והמפתיעה של ימינו.

במאי: חואן ג'אלוצ'ה

(88 דק', דיבוב לעברית; כתוביות בעברית)

 
 

ננה סופרסטאר – Neneh Superstar דיבוב עברי

הקרנות טרום בכורה: 6-7-8.3.23

הקרנות מדי יום החל מה30.3.23

 

(צרפת, 2022) דרמה

היא נולדה לרקוד. ננה היא ילדה שחורה בת 12 אשר בדיוק התקבלה לבית הספר לבלט בפריז. על אף המוטיבציה הגבוהה שלה יהיה עליה לעבוד קשה כפליים על מנת לברוח מהסביבה החברתית שלה ולהרגיש שייכת על ידי הבמאית של בית הספר מריאן בלאז'. עבור בלאז', כוכבת ריקוד בעברה שבלט הוא כל חייה. בעוד היא סוחבת עמה סוד אשר יחבר בינה לבין הבלרינה הצעירה.

במאי: רמזי בן סלימן

שחקנים: אומי ברוני גארל, מייוואן, עיישה מייגה

(95 דק', בדיבוב לעברית; כתוביות בעברית)

 
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן