עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה תשקיע כ-30 מיליון ש"ח בשיפוץ ושדרוג בתי הספר וגני הילדים

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג, עיריית הרצליה תשקיע כ-30 מיליון ₪ בשיפוץ ושדרוג מוסדות החינוך בעיר, ובנוסף, הקמת בית ספר יסודי חדש לילדים על הספקטרום האוטיסטי.

שיפוץ תיכון הראשונים. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

מדובר בעבודות שיפוץ רחבות היקף, אשר ישדרגו ויחדשו מוסדות חינוך רבים – בתי ספר, מתנס"ים וגני ילדים, ברחבי העיר.
פירוט של תכנית שיפוצי הקיץ והיקפי ההשקעה בכל מוסד – הוצגו על ידי הנהלת העירייה בפני הנהגת ההורים.
 
בין עבודות הבינוי שיבוצעו בגני הילדים בעיר:
שיפוץ ושדרוג המרחב בגני הילדים, החלפת חול בארגזי החול, שדרוג מתקני החצר, שדרוג החומות; חידוש איטומים וניקוזים, חידוש מערכות ביוב ומים, שיפוץ שירותים, הוספת דשא סינטטי או ריצוף חדש, עבודות צבע, צביעת מתקני החצר.
 
בין עבודות הבינוי שיבוצעו בבתי הספר בעיר:
הקמת אודיטוריום ושש כיתות חדשות, כמו גם שיפוץ ושדרוג המבנה הקיים בתיכון הראשונים; שיפוץ ושדרוג מתחם הבנות בבית ספר וולפסון; שיקום מבנה בית הספר לחינוך ימי; שיפוץ ושדרוג הקונסרבטוריום בשכונת יד התשעה; שיפוץ ושדרוג בית-ספר רמב"ם; שיפוץ ושדרוג בית-ספר נתיב; טיפול בליקויים שונים בבית-ספר אופק; שדרוג מקלטים בתיכון חדש; צביעה חיצונית של בית-ספר שמואל הנגיד; טיפול קונסטרוקטיבי בחומה בבית-ספר נוף ים ובבית-ספר ברנדיס; החלפת גופי תאורה באולם הספורט בבן צבי; שדרוג השירותים בבית-ספר נוף ים.
 
הקמת בית ספר יסודי חדש לילדים על הספקטרום האוטיסטי – בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח.
עיריית הרצליה תיפתח בשנת הלימודים הקרובה בית ספר תקשורתי חדש, שעתיד לתת מענה לתלמידות ותלמידים על הספקטרום האוטיסטי בכיתות א'-ו'. בית הספר הינו יסודי צומח, ולפיכך בשנת תשפ"ג ילמדו בו תלמידי כיתות א'.
בית הספר ימוקם במבנה זמני בשכונת שביב, ובמקביל מתחיל הליך בינוי למבנה קבוע במרכז העיר.

שיפוץ תיכון הראשונים. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "השיפוצים שאנחנו מבצעים במוסדות החינוך בעיר מבטאים את החשיבות שאנחנו נותנים לסביבת למידה מודרנית, אסתטית, נעימה ובטוחה. השיפוצים, יחד עם הקמת בית הספר החדש לחינוך מיוחד, הם נדבך נוסף בהשקעה הגדולה של העירייה בקידום החינוך בעיר, והם מצטרפים לעשייה המגוונת שלנו בכל היבטי החינוך, החל מתכניות חדשניות ויצירתיות, מגמות ומסלולים מרתקים, העסקת אנשי חינוך מהשורה הראשונה, ועוד."  
 
סגנית ומ"מ ראש העיר, ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "תכנית השיפוצים ובנייתם הנרחבת של מוסדות החינוך החדשים בעיר היא תוצאה ישירה ממחויבותנו להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות. את תכנית זו יתווספו תכניות חינוכיות וערכיות רבות אשר יחד יבטיחו כי כל ילדי העיר יזכו בחינוך איכותי ובשוויון הזדמנויות. אני מודה לכל הגורמים העירוניים על התגייסותם למען מערכת החינוך שלנו."
 
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "כל המערכות התפעוליות בעירייה נכנסות לימים מרוכזים ואינטנסיביים על מנת להספיק לבצע את כל השיפוצים במוסדות החינוך בתקופה שבה הילדים אינם לומדים. השיפוצים הרחבים נועדו לצמצם את הפערים המבניים הקיימים בין מוסדות החינוך בעיר, ולתת מענה אופטימאלי לצרכים העולים מהשטח."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן