עוד כתבות בנושא

יריב פישר: "הידיעה על הדחתי ממילואים – פייק"

יריב פישר, מועמד יש עתיד לראשות עיריית הרצליה, דוחה את הדיווח לפיו הודח משירות המילואים בגלל שעסק בתעמולה פוליטית על מדים: "מסיים בגאווה עצומה את שירות המילואים הנוכחי, שבו אני רואה זכות וגם חובה, וממשיך הלאה למאבק על צביונה הליברלי של הרצליה"

יריב פישר
מדברים מקומי עם יריב פישר

הודח או לא הודח? זאת השאלה שמלווה את המערכת הפוליטית בהרצליה בשעות האחרונות מאז דיווח כתב התאגיד מיכאל שמש כי יריב פישר, מועמד יש עתיד לראשות עיריית הרצליה, הודח לכאורה משירות המילואים, אותו מילא מאז 7.10 בתפקיד רב סרן במיל' בגזרת יו"ש. הסיבה: ערך חוגי בית על מדים.

לפי הדיווח אמר פישר בחוג בית כי "המערכות הציבוריות לא שלנו, הצבא ושב"כ בינוניים. ביבי הרג את השירות הציבורי". 

עוד הגדיל לעשות פישר והעלה פוסט בפייסבוק עם תמונה מפעילות מבצעית עם מדי צה"ל, ועליה כתב "המשימה הבאה: לנצח בהרצליה".

בשיחה עם "הרצליה ניוז" הודף פישר את הטענות על הדחה: "לאחר שיחה שערכתי עם מפקדיי, וכדי למנוע ערבוב של הצבא עם קמפיין פוליטי, החלטנו במשותף שאשתחרר בעת הזו מהמילואים על מנת שאוכל לנהל את קמפיין הבחירות לראשות עיריית הרצליה". 

לדבריו, "העובדה שמדינת ישראל מאלצת אנשי מילואים לבחור בין לשרת את המדינה לבין לקחת חלק במערכת בחירות היא החלטה בזויה, שפוגעת בביטחון הלאומי שלנו, וביכולת לקיים דמוקרטיה מתוקנת".

למרות זאת, אומר פישר כי "אני מסיים בגאווה עצומה את שירות המילואים הנוכחי, שבו אני רואה זכות וגם חובה, וממשיך הלאה למאבק על צביונה הליברלי של העיר הרצליה כי אין לנו ארץ והרצליה אחרת."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. מירה גבאימיר הגב

    הרב קוק 69 הרצליה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן