עוד כתבות בנושא

קריאה לשינוי מועד מרוץ הרצליה ליום חול

חבר מועצת העיר הרצליה רפי חיים קדושים העלה הצעה לסדר בה הוא מבקש לשנות את מועד מרוץ הרצליה משבת ליום חול רפי קדושים: "לא ברור לי איך נציגי הסיעות הדתיות במועצה – לא חשבו, ולו לרגע אחד, לדאוג שציבור הבוחרים שלהם יוכל לקבל הזדמנות שווה להשתתף באירוע האמור"

רפי קדושים
רפי קדושים: הוא צועק את מה שכולנו חושבים

מרוץ הרצליה המסורתי יתקיים השנה העירייה כמו בכל שנה ביום שבת  4.5.24. המרוץ  תחת הכותרת: 'רצים לזכר חללי צה"ל'. חבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד רפי חיים קדושים העלה הצעה לסדר בה ביקש לשנות את מועד המרוץ ליום חול.

רפי קדושים: "תושבים רבים הביעו בשיחות איתי את כאבם ופגיעה ברגשותיהם על כך שהעירייה באופן רשמי ומוצהר מקיימת מרוץ ללא יכולת השתתפותם בהיותם שומרי מסורת וחובשי כיפות בעצם עריכתו של מרוץ זה ביום שבת, נוצרת מטבעה גם אפלייה והדרה מהותית של חלק ניכר מתושבי העיר, באופן העומד בסתירה להצהרתך בישיבת המועצה הראשונה (שבה ציינת כי בכוונתך "לדאוג" לכל תושבי הרצליה ללא קשר לאמונתם – ולהעניק להם הזדמנות שווה להשתתף באירועי העירייה, בבחינת "פוליטיקה אחרת"."

טענה נוספת מפנה קדושים לחברי הסיעות הדתיות במועצת העיר . "לא ברור לי איך נציגי הסיעות הדתיות במועצה – לא חשבו, ולו לרגע אחד, לדאוג שציבור הבוחרים שלהם, אותו הם מייצגים כביכול במועצת העיר. יוכל לקבל הזדמנות שווה להשתתף באירוע האמור. להניח שנציגים אלו בחרו להעדיף את האינטרס האישי שלהם לשמירת שלמות הקואליציה על פני טובתם של תושבי העיר.

בהצעה לסדר מבקש קדושים כי מועצת העיר תחליט כי מרוץ הרצליה לזכר חללי צה"ל לא יתקיים ביום שבת אלא באחד מימות השבוע (בימים ראשון עד חמישי), לשם שכל תושבי העיר (חילונים ודתיים, שומרי מסורת וחובשי כיפות) יוכלו לקחת חלק בו, כפי הנדרש בכללי "הפוליטיקה החדשה" הדורשת אחדות בעם, והענקת זכות שווה לכולם להשתתף באירוע כה משמעותי זה.

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. מני הגב

    אין יותר הגיוני מזה ! לא בשבת !!
    ואני לא אדם דתי ,,אבל כמובן שאחינו יוכלו להשתתף עמנו ,,אני מכיר כמה חובשי כיפות שהם בכושר מעולה 🙂 ,,,

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן