עוד כתבות בנושא

ראש עיריית הרצליה משה פדלון הכריז: חוף הכלבים החדש של הרצליה, שנפתח הבוקר, ייקרא על שם הכלב זילי שנהרג

חוף הכלבים החדש של הרצליה, שנפתח הבוקר, ייקרא על שם הכלב זילי שנהרג השבוע בחילופי האש בשכם בעת לכידת מבוקש בפעילות טרור.

טקס חניכת חוף הכלבים בהרצליה על שם זילי ז"ל, שהתקיים. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "חלק משמעותי ממורשת החיל שלנו היא הלוחמים והלוחמות שנפלו בפעילויות מבצעיות וכמובן גם הכלבים ובעלי החיים שלוחמים יחד עם אנשי מג"ב בכל זמן ובכל נקודה בארץ."

הבוקר נחנך בהרצליה חוף כלבים ראשון, שממוקם דרומית לתחנת ההצלה בנוף ים.

בטקס שהתקיים הבוקר בנוכחות ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, נציגי מג"ב, בכירי העירייה ותושבות ותושבי העיר, הכריז פדלון שחוף הכלבים החדש ייקרא על שם הכלב זילי שנהרג השבוע בחילופי האש בשכם לליכדת מבוקש בפעילות טרור.

כזכור: השבוע פעלו לוחמי הימ"מ – היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול בקסבה בשכם ללכידת מבוקש בפעילות טרור. במסגרת הפעילות נפתחה אש כבדה לעברם של לוחמי הימ"מ שהגיבו בירי.

חילופי האש סביב ביתו של המחבל נמשכו 3 שעות ארוכות ובמסגרתן נהרג בחילופי האש הכלב הלוחם זילי של הימ"מ. זילי חברו הטוב של האדם היה אמיץ וגיבור. הוא השתתף בעשרות פעילויות מבצעיות בימ"מ לסיכול טרור ולשמירה על ביטחונם של האזרחים.

הכלב זילי ז"ל. צילום: דוברות המשטרה.
הכלב זילי ז"ל. צילום: דוברות המשטרה.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן בירך את ההנצחה ואמר: "חלק משמעותי ממורשת החיל שלנו היא הלוחמים והלוחמות שנפלו בפעילויות מבצעיות וכמובן גם הכלבים ובעלי החיים שלוחמים יחד עם אנשי מג"ב בכל זמן ובכל נקודה בארץ.

אני מברך ומודה בשמי ובשם החיל את ראש עיריית הצליה משה פדלון על ההנצחה החשובה של זילי שנהרג בפעילות מבצעית מורכבת של הימ"מ יחד עם שב"כ וצה"ל."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן