עוד כתבות בנושא

ריקוד אל האופק

מיצג תנועה – ריקוד שיזעק זעקת הנשים, הילדות והנערות שנחטפו ונאנסו ב-7.10, יערך הבוקר ברחבת בניין עיריית הרצליה, "מאז שנודע לנו על מעשיי הזוועות, אני לא מצליחה לישון בלילה"

סיגל רבין יו"ר מועצת נשים הרצליה
מאז שנודע לנו על מעשיי הזוועות, אני לא מצליחה לישון בלילה סיגל רבין יו"ר מועצת הנשים בהרצליה

"אסור לשכוח שנשים וילדות נאנסו ונשחטו ב-7.10. כולנו עסוקים כרגע בהשבת החטופים ובצדק אבל אסור לשכוח אמי שגופן ונפשן חוללו", אומרת סיגל רבין יו"ר מועצת נשים של עיריית הרצליה.

הבוקר בשעה 8:30 בבוקר רחבת בניין עיריית הרצליה תצבע בלבן. עשרות רקדניות מלהקת המחול של הרצליה, מגמת הריקוד בתיכון היובל ואזרחים יזעקו את כאבן של הילדות, הנשים והנערות שנאנסו, נרצחו ונשבו. לדברי סיגל רבין, יו"ר מועצת נשים של עיריית הרצליה, מדובר במיצג תנועה שמטרתו להעלות את המודעות לזעקתן של הקורבנות. 

רבין: "האחראיות על היוזמה הן מועצת הנשים של עיריית הרצליה. אנחנו פועלות למען נשים שסובלות מאלימות. מאז שנודע לנו על מעשיי הזוועות, אני לא מצליחה לישון בלילה. סיפורי הזוועות התחילו לצאת החוצה – לצד העסקאות להשבת החטופים. שמעתי סיפורים מצמררים שלא נותנים לי מנוח".

בעקבות מעשיי הטבח והאונס, הפניות למרכז לנפגעות תקיפה מינית עלה. האם גם אצלכן?

"כן. אנחנו מקבלות פניות כל הזמן. מעשי הטבח ומעשי האונס עוררו טריגר אצל נפגעות תקיפה מינית. אנחנו עושות ככל יכולתנו לסייע למי שפונה אלינו". 

ישנם חטופים וחטופות גם מהעיר הרצליה. אתן ערוכות לשיבה של הנשים מהשבי על כל המשתמע?

"כמובן. בשוטף אנחנו מטפלות בכלל אוכלוסיית הנשים ומסייעות גם לנשים מוכות וגם לנשים שנאנסו וחוו תקיפה מינית. אנחנו כאן לכל מה שיזדקקו. יש לנו מיזם שנקרא 'סיירת הלב' – שבאמצעותו אנחנו מנגישות עזרה ומלוות אותה גם בדרך לגירושין ובתי משפט". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן