עוד כתבות בנושא

תושבי הרצליה מבסוטים

על פי דו"ח הלמ"ס הרצליה נמצאת במקום הראשון בשביעות הרצון של התושבים מבין הערים הגדולות

למעלה מ-92% מתושבי הרצליה מרוצים מאוד מאזור מגוריהם

עוד עולה ממדד איכות החיים של הלמ"ס:
בשנת 2022 לא היו הרוגים בתאונות דרכים בהרצליה

מדדים חיוביים גם בצפיפות הדיור וכן בהכנסות הכספיות של תושבי העיר

מנכ"ל עיריית הרצליה: הנתונים חשובים ומשקפים עלייה בשביעות הרצון אך מחייבים אותנו להמשיך לשמור על איכות החיים

92.6% מקרב תושבות ותושבי הרצליה מביעים שביעות רצון מאזור המגורים שלהם, לעומת 84.2% הממוצע הארצי. כך עולה מהדו"ח השנתי של מדד איכות החיים ב-18 הערים הגדולות בישראל לשנת 2022, שפורסם בידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. גם מדד צפיפות הדיור מעניק ציון גבוה במיוחד לעיר: 0.65 נפשות לחדר לעומת 0.84 הממוצע הארצי. כלומר, העיר נהנית ממרחב מחייה יוצא דופן.

נתון מחמיא נוסף העומד לזכותה של הרצליה מצביע על כך שבמהלך שנת 2022 לא היו הרוגים בתאונות דרכים בעיר.

גם במדדי הכלכלה נרשמים נתונים חיוביים לעיר ולתושביה: ההכנסה החציונית מעבודה של משק בית עומדת על 25,670 ש"ח לעומת 17,368 ש"ח הממוצע הארצי. ההכנסה הכספית עומדת על 168 אלף ₪ לעומת 106.4 אלף ₪ הממוצע הארצי.

מנכ"ל עיריית הרצליה, עו"ד אהוד לזר, בירך על נתוני המדד, ואמר: "הנתונים הגבוהים משמעותית בשביעות הרצון של תושבי הרצליה מעידים על השירותים הטובים שהם מקבלים, אשר מציבים את איכות חייהם במקומות הראשונים בארץ. המדד הוא גם ציון לשבח על העבודה המקצועית והמסורה של אגפי העירייה השונים. הנתונים חשובים ומשקפים עלייה בשביעות הרצון אך מחייבים אותנו להמשיך לשמור על איכות החיים. אנו נמשיך לעסוק בפיתוח עתידי של העיר בכל האספקטים של חיי היומיום של התושבים על מנת לשמור על הנתונים הגבוהים ואף להעצימם."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. שביט הגב

    שעירית הרצליה תסביר לי איך הוכלל אזור הרצלה הילס, מגורי יקורה חדשים על כביש החו,ף, בתור אזור ארנונה של מרכז העיר ולא של הרצליה ב. מי הפרוטקציונר שעהעביר במחטף החלטה איוולת כזו??

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן