עוד כתבות בנושא

תחזוקת חדרי משאבות חודשית בהרצליה

חדרי משאבות הם מרכיב קריטי בכל מבנה מודרני. על-מנת שכל מרכיבי חדר כזה ימלאו את תפקידם באופן מיטבי, נדרשת תחזוקה קבועה – ע"י אנשי מקצוע אמינים ומיומנים. קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים מספקת שירות תחזוקת חדרי משאבות חודשית בהרצליה על בסיס ניסיון של שנים רבות בתחום, ומתוך מודעות לאחריות הרבה שבמתן שירות מצוין על-מנת למנוע תקלות ועוגמת נפש לדיירים.

צילום: שאווטרסטוק
  1. מה כולל שירות תחזוקה חודשית של חדרי משאבות בהרצליה?

תחזוקת חדרי משאבות חודשית בהרצליה מתבצעת למעשה אחת ל-3 חודשים. השירות כולל את הפעולות הבאות:

* בדיקה של מערכת המשאבות שמגבירות את לחץ המים בכל הדירות

* בדיקה של המשאבות שתפקידן הוא מילוי המאגר

* בדיקה של לחץ האוויר במכלי ההתפשטות – ובמידת הצורך מילוי אוויר באמצעות מדחס ייעודי

* בדיקה קפדנית של מערכת הפיקוד ושל אביזרי הבקרה של כל המערכות הרלוונטיות, לרבות המצופים החשמליים

* הידוק כל הברגים המחברים

* גירוז 

* בדיקת אטמים

  1. הבדיקות השנתיות ההכרחיות בחדרי המשאבות

בנוסף לכל הנ"ל כולל שירות תחזוקת חדרי משאבות בהרצליה גם פעולות שנתיות המתחייבות על-פי התקנות. פעולה אחת אשר נדרשת ע"י משרד הבריאות היא ניקוי וחיטוי מאגרי המים, ופעולה שנייה הכרחית היא בדיקת מז"ח.

כל הבדיקות – הן אלה שמתבצעות אחת לרבעון והן אלה השנתיות – נערכות על-ידינו באופן מוקפד במיוחד. הצוותים המקצועיים שלנו בוחנים היטב כל פרט וכל מרכיב במערכת, על-מנת להבטיח לדיירים ראש שקט – ולקיים את ההבטחה.

  1. זמינות גבוהה במקרי חירום

מועדי הבדיקות התקופתיות של חדרי משאבות בהרצליה מתואמים עם ועד הבית או הגורם האחראי על ניהולו השוטף של המבנה – כך שכל הבדיקות ההכרחיות יבוצעו בתדירות הרצויה. מעבר לכך מבצעת קבוצת דודי משאבות גם טיפולי חירום במקרה של תקלה בחדר משאבות. במצבים אלה באות לידי ביטוי הזמינות הגבוהה של החברה, כולל בשעות הערב ובסופי שבוע וחגים, והמחויבות לספק את המענה המקצועי ביותר הקיים.

הביקור והעבודה נכללים בשירות התחזוקה החודשית השוטפת, כך שהעלות היחידה במצבי החירום היא זו של החלקים שיש להחליף. כל חלק שיותקן בחדר המשאבות אצלכם בבניין – הידראולי, מכני או חשמלי – נבחר בקפידה ובהתאמה מדויקת למערכת הספציפית.

  1. שירות קשוב ומענה סבלני ומקצועי בגובה העיניים

כחלק בלתי נפרד מההתחייבות של קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים לשקיפות מלאה, הצוותים של החברה מספקים ללקוחות הסברים מפורטים לגבי כל משאבה וכל פעולה שמתבצעת – גם בביקורות התקופתיות וגם בטיפול בתקלות. המענה מתאפיין בסבלנות רבה ובגובה העיניים, כך שגם ללא מומחיות בתחום ניתן לקבל תמונת מצב ברורה ולדעת שחדר המשאבות נמצא בידיים טובות ומקצועיות.

מידע נוסף באתר קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים
https://dudiwaterservice.co.il/

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן