עוד כתבות בנושא

איך נשמור על התינוקות מהשמש החמה

התינוקות הרכים זקוקים להגנתנו בכל עת. אנו שולטים בכל הפעולות שהם עושים: אכילה, שינה וכמובן הטיול היומי. כשלוקחים את התינוק לטיול היומי שלו, יש צורך להגן עליו מפני קרני השמש החזקות, בכל עונות השנה ובמיוחד בתקופת הקיץ שבה קרני השמש רק מתחזקות. לפיכך, חשוב לשמור על עורו הרך של התינוק בכל דרך אפשרית

צילום: freepik

כך תשמרו על התינוק שלכם מפני קרני השמש ותיהנו מטיול בטוח

אין כמו לקחת את התינוק לטיול היומי שלו כדי שהוא יוכל לנשום אוויר צח ולהכיר את העולם החדש מסביבו. אבל קרני השמש החזקות מאיימות לא רק על המבוגרים, אלא במיוחד על התינוק השברירי. מסיבה זו, לפני שיוצאים החוצה, יש צורך להיערך מראש בדרכים שונות:

עגלת תינוקות עם גגון

קיימות עגלות שונות לטיולים עם תינוקות, חלקן טובות יותר ואחרות טובות פחות. מבין הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק כאשר בוחרים עגלה לתינוק הוא הימצאותו של גגון. הגגון מאפשר להגן על התינוק לא רק מפני קרני השמש, אלא גם מפני אבק, רגבי אדמה ולכלוך שמביאה איתה הרוח.

מריחת תכשיר מתאים

בדיוק כמו שאנחנו זקוקים לקרם הגנה כדי להגן על עורנו מפני השמש, כך גם התינוק זקוק לכך. המוצרים המתקדמים של ד"ר פישר מתאימים לעור התינוק במיוחד והם כוללים תכשירים כמו תחליב לתינוק, קרם הגנה ועוד.

בגדים מתאימים

אי אפשר לצאת לטיול ללא בגדים מתאימים. ביום קיץ חם חשוב להלביש את התינוק בבגדים אווריריים אך ארוכים, ולא לשכוח לשים לו כובע כדי להגן על ראשו הרך. כך שברגע שתרצו להוציא אותו מהעגלה כדי לשחק או להאכיל, תספקו לו את ההגנה המושלמת.

מה צריך לבדוק כאשר בוחרים קרם הגנה לתינוק?

בחירת קרם הגנה לתינוקות חשובה מעין כמותה. כאשר אתם מורחים את הקרם על עורו של התינוק, אתם רוצים לדעת בוודאות באיזה תכשיר אתם משתמשים. לפיכך, מומלץ לבצע כמה פעולות משמעותיות. ראשית, כשבוחרים את התכשיר מומלץ לבדוק על התווית מאילו חומרים הוא עשוי ולוודא שאתם מכירים את משמעותם של החומרים האלה. נוסף על כך, חשוב לבדוק עם החברה שקרם ההגנה עומד בכל התקנים המחמירים. שנית, זה אולי ייראה לכם דבר מובן מאליו, אבל בכל זאת חשוב לתת עליו את הדעת: יש לבחור קרם הגנה המיועד לתינוקות בלבד ולא למבוגרים, כך שהרך הנולד יזכה להגנה המושלמת. ולבסוף, כדאי לאסוף המלצות מהורים מרוצים על קרם הגנה לתינוקות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן