עוד כתבות בנושא

איך קונים נעליים באינטרנט? המדריך לקניות בגלקסיה (הוירטואלית)

המירוץ לקניות לחזרה לבית הספר התחיל. מחברות, כלי כתיבה, תיקים, תלבושת ונעליים. בדקנו מחירים באתרים בארץ, ייאוש! כל כך יקר כאן. אז הזמנו תיקים מאמזון, כלי כתיבה ומחברות מאלי אקספרס ואמזון, חולצות כותנה בייסיק מאסוס ונעליים מאמזון ומאתר אנגלי עם מגוון מותגים אדיר במחירים מעולים.  מוני סהר, או בשמה המסחרי – "מוני תמצאי לי". טור שבועי על קניות ברשת
מוני תמצאי לי המדריך לקניות בעולם הוירטואלי

הבנים שלי חוזרים ללימודים ביחד עם כל ילדי ישראל בעוד שלושה שבועות. המירוץ לקניות לחזרה לבית הספר התחיל. מחברות, כלי כתיבה, תיקים, תלבושת ונעליים. בדקנו מחירים באתרים בארץ, ייאוש! כל כך יקר כאן. אז הזמנו תיקים מאמזון, כלי כתיבה ומחברות מאלי אקספרס ואמזון, חולצות כותנה בייסיק מאסוס ונעליים מאמזון ומאתר אנגלי עם מגוון מותגים אדיר במחירים מעולים. 

תיקים, כלי כתיבה וחולצות טי שירט בייסיק, קל יחסית לרכוש באונליין. רכישת נעליים באונליין היא משימה מאתגרת יחסית. אנחנו לא באמת "סגורים" על המידה של הנעליים כי לא מדדנו..

איך יודעים את המידה המדוייקת כשלכל מותג נעליים מנעד מידות שמיוחד רק לו?

למרבה הצער, אין תקן מידות נעליים אוניברסלי, כך שזה תלוי רק ביצרן. יש מספר תקנים שונים שהיצרנים משתמשים בהם בכדי לייצר סוג של אחידות אך תמיד יש תזוזה של חצי מידה עד מידה וחצי, ומכאן הבלבול בין המידות. עובדה זו גורמת לרוב האנשים להירתע מלהזמין נעליים באונליין וללכת לקניון לרכוש נעליים, בלי יכולת אמיתית להשוות מחירים ולשלם לפעמים כפול ואף יותר. אז איך אפשר לפצח את המידה באונליין?
מספר פרמטרים שיעזרו לכם לפצח את הנושא:

  1. חשוב לזכור שכף הרגל שלנו משתנה במהלך היום ואם אנחנו מהסוג שעומד על הרגליים כל היום, היא יכולה להתנפח ולהתרחב אפילו במידה.
  2. יש 3 סוגים נפוצים של מבנה כף רגל – קשת גבוהה, רגיל ופלטפוס. שימו לב למבנה כף הרגל שלכם.
  3. כף רגל רחבה או רגילה – ברוב המותגים הפופלרים יש התייחסות גם למבנה הרוחב של כף הרגל. מופיע בדר"כ כאופציית בחירה – wide or regular
  4. יש הבדל בין כפות הרגליים שלנו, כף הרגל הגדולה ו/או הרחבה ביותר, היא המידה המדוייקת שלכם.
  5.  מידדו את כפות הרגליים- תקדישו 5-10 דק' למשימה.

כיצד מודדים?

כאשר רוצים למדוד את כפות הרגליים, כדאי לקחת שתי מידות: האורך והרוחב. בדיוק כמו בצילום המצורף:

כשהילדים שלי היו קטנים, היה לנו משחק כזה של לצייר את כפות הרגליים, הם שיחקו ואני מדדתי. ממליצה לשתף את הילדים. אם הנושא מסובך לכם מדיי, כמעט בכל חנות נעליים שמכבדת את עצמה יש מכשיר למדידת כפות הרגליים, גשו לחנות הנעליים הקרובה אליכם בקשו מהם למדוד ורשמו את המידות.

אז מה המידה האמיתית שלי בעצם?

  1. עיינו בטבלת המידות באתר – אתרי קניות שמכילים מותגים רבים ושונים עשויים להציע טבלה גנרית. אם למותג שאתם מעוניינים לרכוש יש אתר, בדקו את טבלת המידות באתר המותג.
  2. בדקו את דירוג הגולשים ואת חוות הדעת (review).
  3. השוו מחירים באתרים שונים. לא להתעצל. השוואת מחירים תעזור לכם מאוד למצוא את העסקה הטובה ביותר.

את הדגם של הנעליים שהבן שלי בחר רכשנו באמזון בארץ הדגם עולה 799 ש"ח באמזון כולל משלוח ומיסים 683 ש"ח חסכון של 116 ש"ח. בכסף שחסכנו רכשנו תיק גב מהמם לבית הספר.

מוני סהר, תושבת הרצליה ואזרחית עולם הקניות הוירטואלי. מתוך אהבה גדולה לא.נשים ורצון לעזור, פתחתי את עמוד הפייסבוק שלי – גולשים פונים אליי בשאלות בקבוצה לגבי מוצרים או שירותים מהרשת ואני שולחת את הלינקים הרלבנטים. כשהתשוקה לעזור היא גם הפרנסה שלך, זה win win . 

 *לצד מחיר המוצר שאתם מחפשים מופיע הכיתוב Free Shipping. על פי אמזון, המוצרים שיקנו לכם את ההטבה חייבים להיות כאלו שמסופקים על ידי אמזון עצמה, ולא על ידי מוכר צד-שלישי, המיסים (אם יש כאלו), לא נכללים בדרך לאותו שווי מוצרים שאתם צריכים להוסיף לעגלה שלכם וצריך לקחת אותם בחשבון בחישוב הכדאיות

מוני סהר- המדריך לקניות בגלקסיה הוירטואלית

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן