עוד כתבות בנושא

גלית סגל מונתה למנהלת בית-ספר ממלכתי דתי בר-אילן

מנהלת חדשה לבית-ספר ממלכתי דתי בר-אילן. גלית סגל, נשואה ואם ל-5 ילדים, בעלת תוארB.A בהצטיינות בייעוץ חינוכי ותנ"ך, ותוארM.A בהצטיינות במנהל מערכות חינוך

גלית סגל צילום: דוברות עיריית הרצליה.
גלית סגל צילום: דוברות עיריית הרצליה.

גלית, סיימה תפקיד של סגנית מנהל בתיכון דתי ומביאה איתה ניסיון עשיר של 3 שנים במערכת החינוך העל יסודי ו-13 שנים בחינוך היסודי, בהן מילאה שורה ארוכה של תפקידים: מחנכת, רכזת שכבה, רכזת שפה, רכזת פדגוגית, רכזת התאמות, רכזת בגרויות, רכזת הערכה ומדידה וסגנית.

בתפקידיה חוללה שינויים ומהלכים משמעותיים, והובילה את צוות המורים בתהליך של קהילה מקצועית לומדת להשבחת הפדגוגיה, מתוך למידת עמיתים ומתן דגש לפיתוח מיומנויות הנדרשות מלומד במאה ה-21.

גלית מדגישה את החשיבות של אקלים בית ספרי תומך וחיובי להעצמת התלמיד: "אווירה תומכת, בונה ומכילה הם אלה שיאפשרו להוציא מן הכוח אל הפועל את הכוחות הטמונים בכל ילד. אני מודה לפיקוח ולרשות המקומית על הבעת האמון ובטוחה שיחד נצליח להצעיד את ילדי ביה"ס בדרך תורה ואהבת הארץ ללמידה משמעותית ולצמיחה בכל תחומי הדעת, קודש וחול כאחד."

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את גלית סגל, ואמר: "אני מאחל לגלית ולצוות ההוראה המסור של בית הספר הצלחה גדולה. אני סמוך ובטוח שגלית היא הבחירה הראויה ביותר, וכי היא תמשיך להוביל את בית-ספר ממ"ד בר-אילן להישגים גבוהים ומרשימים."

מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, בירכה: "מערכת החינוך שלנו זכתה באשת חינוך מוכשרת ומקצועית אשר פועלת מתוך שליחות. אני סמוכה ובטוחה כי תנהיג את בית הספר לעבר שיאים חדשים כשטובת התלמידות והתלמידים בראש מעיניה."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן