עוד כתבות בנושא

המשט בוורוד 2022 יוצא לדרך במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד במרינה הרצליה בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן ועיריית הרצליה

עיריית הרצליה, החברה העירונית לפיתוח התיירות, האגודה למלחמה בסרטן וצוות מרינה הרצליה, שמחים לקיים גם השנה, זו השנה הרביעית, את ״המשט בוורוד״ במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד.

המשט התקיים היום (יום שישי ה – 11.11.22), במרינה הרצליה.

במשט השתתפו חולות ומחלימות מסרטן השד, ביניהן מתנדבות שירות "יד להחלמה" של האגודה למלחמה בסרטן, שנפגשו על סירות ושטו יחד ללב ים, שם נשאו תפילה למען בריאות החולות והמחלימות וזרקו בטקס מרגש במיוחד ללב ים, ורד אחד בודד על מנת שברכתן תתגשם.

בטקס השתתפו מ״מ ראש העיר ומחזיקת תיק נשים בעירייה, איה פרשקולניק ומנכ"ל האגודה למלחמה הסרטן  משה בר חיים שגם בירכו את משתתפות המשט, וכמו כן, עופר מור, מנכ"ל החברה לפיתוח התיירות בהרצליה ומנהל המרינה עופר סער, שנשאו עם המשתתפות תפילה ובירכו אותן לבריאות שלמה וטובה.

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה מסר: ״זו השנה הרביעית שבה אנו מקיימים את המשט הוורוד המרגש בכל פעם מחדש. אנו בהרצליה נושאים תפילה למען בריאותן של נשים חולות ומחלימות ועושים הכל על מנת להעלות את המודעות למלחמה בסרטן השד.״

לדברי משה בר-חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. ה"משט בוורוד" הוא אירוע יפיפה ומרגש של ערבות הדדית ועוצמה אנושית לתפילה להחלמה והעלאת מודעות לגילוי מוקדם. פעילותה של עיריית הרצליה, החברה העירונית לפיתוח תיירות הרצליה ומרינה הרצליה לקידום המאבק בסרטן השד, ראויה לכל הערכה והוקרה. גילוי מוקדם הוכח כמפחית את התמותה מסרטן השד, מאפשר לשנות את מהלך המחלה ומעלה את סיכויי הריפוי לכ- 90%. אני קורא לכל הנשים – בכל גיל ובכל מצב אם את מרגישה בגוש או בשינוי בשד, חשוב לפנות לבירור רפואי."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן