עוד כתבות בנושא

לא זמן למות ג'ימס בונד אוקטובר בסינמטק הרצליה

הקורונה שמרה במחסנים הרבה סרטים, אחד הסרטים המדוברים הוא הסרט ה 25 בסדרת ג'ימס בונד לא זמן למות שתוכנן לאפריל 2020 ויוצא להקרנה מחר 30.9  בסינמטק הרצליה.

סינמטק הרצליה השיק השבוע את תכניית אוקטובר הכוללת מפגשי יוצרים מסקרנים בינהם הקרנת טרום בכורה של הסרט הסירו דאגה מלבכם זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל ירושליים 2021  ומפגש עם יוצר הסרט תום שובל

 

אוקטובר בסינמטק הרצליה

מפגשי יוצרים הקרנות בכורה והרבה קולנוע טוב בסינמטק הרצליה

המספר העגול – מסע היסטורי ואישי הבוחן כיצד התקבע והתקדש המספר שישה מיליון כסמל לשואה. הניסיון לפענח את מקור המספר המיתולוגי מוליך את הסיפור הרבה מעבר לסטטיסטיקה, אל שאלות היסטוריות, פוליטיות וזהותיות מטרידות שמהדהדות בעוצמה עד היום. האם נדע מהו המספר המדויק של הקורבנות היהודים בשואה? האם המספר הזה הוא דימוי קדוש שאסור לגעת בו או שדווקא בחינתו המעמיקה היא הדרך היחידה להגן עליו?

במאי: דוד פישר

(60 דק’, עברית; כתוביות בעברית)

בתום ההקרנה תתקיים שיחה עם דוד פישר, יוצר הסרט.

טרום בכורה ישראלית הסירו דאגה מלבכם

אלמה, אלמנתו של טייקון ישראלי, היא אחת הנשים העשירות בישראל. מפגש עם חסרת בית ובתה מעורר באלמה יצר שהיה חבוי בתוכה, והיא מזמינה אותן לגור בווילה ודואגת לכל צורכיהן. כאשר השמועה מתפשטת, חסרי בית מכל הארץ עולים לרגל אל הווילה בקיסריה, ואלמה מתמסרת אליהם בכל מאודה. אקט הנתינה מעניק לה עוגן חדש של משמעות אך גם חושף אותה למערכת של כוחות, אינטרסים וניצול שמאיימת על האוטופיה שיצרה.

במאי: תום שובל זוכה פרס הסרט הטוב ביותר, פסטיבל הסרטים ירושלים, 2021.

בתום ההקרנה תתקיים שיחה עם תום שובל, בהנחיית יעל שוב ויובל פרנס מדר.

תוכנית חודש אוקטובר

 

 

לא זמן למות ג'ימס בונד מגיע לסינמטק

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. טובה הגב

    מחכה למידע

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן