עוד כתבות בנושא

מאיר איינשטיין ז"ל נשאר במגרש הכדורגל

נחנכו מגרשי הקט רגל החדשים בספורטק הרצליה המגרשים יקראו על שם שדרן הספורט מאיר איינשטיין ז"ל

ראש העיירה משה פדלון, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט עופר לוי, אולי ועמי איינשטיין גוזרים את הסרט.
ראש העיירה משה פדלון, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט עופר לוי, אולי ועמי איינשטיין גוזרים את הסרט. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הערב התקיים בספורטק הרצליה טקס חניכת מגרשי הקט רגל החדשים, המהווים נדבך נוסף בספורטק, שמספק לתושבי העיר היצע גדול של ענפי ספורט בתחומים שונים, עם המכשורים החדישים והמתקדמים ביותר. בטקס נחשף שהמגרשים יקראו על שם שדרן הספורט מאיר איינשטיין ז"ל.

השתתפו בטקס: ראש העירייה משה פדלון, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט עופר לוי, אשתו של מאיר אולי איינשטיין, ובנו עמי איינשטיין.

המגרשים נבנו בהיקף השקעה של כ- 4 מיליון ₪ על ידי החברה הכלכלית לפיתוח הרצליה. המגרשים ישמשו את תושבי העיר, וניתן יהיה להשכירם דרך אפליקציית השכרת מגרשי ספורט של עיריית הרצליה. עלות השכרת מגרש: 200 ₪ לשעה וחצי.

בנוסף, נחנכה תערוכת מיצגים שחושפים באמצעות תצלומים, תרשימים וטקסטים, את מאחורי הקלעים של הראייה התכנונית והאדריכלית של הספורטק, הרעיונות, החזון, ולבסוף גם ההגשמה והבנייה. המיצגים מוצבים בשדרה המרכזית של הספורטק.

ראש העירייה, משה פדלון, אמר בטקס: "מי היה מאמין שרק לפני מספר שנים המקום שאנו עומדים בו היום היה אתר נטוש עם ערמות פסולת וביצות. אנחנו ממשיכים כל העת לפתח את התשתיות בעיר, ולמנף את הפיתוח העירוני, ללא לאות, גם בשנה מאתגרת שכזו. המגרשים החדשים הם עוד צעד למען התושבים והתושבות שוחרי הספורט והפנאי, שנאלצו לשבת בבית שבועות רבים."

סגן ראש העירייה ומחזקי תיק הספורט עופר לוי , אמר: "אני מתרגש ושמח לחנוך את מגרשי הדשא הסינטטי. תושבות ותושבי העיר יהנו ממתקן ברמה גבוהה. אנו נמשיך לעודד ספורט לכל התושבים."



כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן