עוד כתבות בנושא

מחדשים את שז"ר

עיריית הרצליה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, יצאה במכרז לקבלת הצעות לביצוע עבודות בניית האגף החדש בבית ספר שז"ר.

הדמיה של האגף החדש בבית ספר שז"ר. קרדיט: דוברות עיריית הרצליה

האגף החדש יוקם כדי לתת מענה לגידול במספר התלמידים בבית-ספר שז"ר, וכחלק מתנופת ההתחדשות העירונית של מרכז העיר, שכוללת הרחבה ושדרוג של מבני החינוך העירוניים.
 
המבנה החדש יפנה אל רחוב העצמאות ויהווה חזית נעימה ואיכותית, מחופה בזכוכית עם גרפיקה צבעונית המשקפת את מהות המבנה כמקום עבור ילדי העיר.
 
המבנה יוסיף לביה"ס הקיים שמונה כיתות לימוד חדשות, חדרי ספח ללימודים פרטניים, מעבדות וחדרים לצוות ההוראה. כל כיתות הלימוד החדשות וחדרי הספח מתוכננים סביב חלל מרכזי בגובה שלוש קומות, המיועד לפעילויות גמישות של לימוד, מנוחה ומשחק שיפנה אל החצר הפנימית של ביה"ס. כל הכיתות החדשות מתוכננות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בדגש על איכות שמע מצוינת, שהותאמה לילדים עם קשיי שמיעה.
בקומה העליונה של האגף יוקם אולם ספורט חדיש, שישרת את תלמידי ביה"ס בשעות הלימודים, ובשאר הזמן ישמש את הקהילה העירונית, עם כניסה ישירה מהרחוב.
האגף החדש ייבנה בסטנדרטים גבוהים של שמירה על הקיימות.
 
עבודות הבנייה יתחילו במהלך חודש יולי ויסתיימו עד פתיחת בשנת הלימודים בשנת 2024.
היקף ההשקעה נאמד בכ-25 מיליון ₪.

הדמיה של האגף החדש בבית ספר שז"ר. קרדיט: דוברות עיריית הרצליה

לפרטים על המכרז, ולהגשת מועמדות, ניתן להיכנס לאתר החברה לפיתוח הרצליה, בקישור: https://bit.ly/3WhP2rs
 
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "הרצליה ממשיכה כל העת בתנופת בנייה וחידוש עירוני על מנת לתת מענה לגידול האוכלוסייה הצעירה. בשנים האחרונות בתי הספר וגני הילדים בעיר עוברים שדרוג מאסיבי בהשקעה עצומה, על מנת להתאים אותם למציאות המשתנה, לחדשנות, לטכנולוגיה, לשמירה על הקיימות ולמודרניזציה. החינוך הוא ערך עליון עבורנו ואנו נמשיך לספק לתלמידות ולתלמידים את התנאים הטובים ביותר להצליח ולהוביל."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן