עוד כתבות בנושא

להיות מורה בהרצליה – עיריית הרצליה פותחת בקמפיין חדש לגיוס צוותי הוראה

כחלק מהמאבק במצוקת כוח האדם במערכת החינוך, עיריית הרצליה יוצאת בקמפיין חדש המקדם את המורים בהרצליה ומעודד אנשי חינוך לבוא וללמד בעיר.

הקמפיין מציג עשרה מורים שמספרים מה זה עבורם להיות מורה בהרצליה. כל אחד מהם משתף מתוך החוויה האישית שלו בעיר – משפט המדגיש את המעורבות של העיר בחינוך ואת היתרונות הגלומים בה.
הקמפיין עלה השבוע בשלטי חוצות ברחבי העיר ובדיגיטל.
לפרטים נוספים על הקמפיין, ולהגשת מועמדות להיות מורה בהרצליה, ניתן לפנות לאתר העירוני, בקישור: https://bit.ly/3PLmsuq
 
הקמפיין הוא חלק משורה של פעולות ויוזמות שעיריית הרצליה מקדמת בשבועות האחרונים על מנת לטפל במצוקת כוח האדם במערכת החינוך, בהן: החזרת מורים פנסיונרים חזרה אל מערכת החינוך; גיוס סטודנטים מפרויקט פר"ח לבתי ספר; תגבור מורים מתקציב עירוני;
שדרוג סביבת העבודה של המורים.
כמו כן העירייה ממשיכה להעניק מלגות לימודים להסבת אקדמאים לתחום ההוראה, בשיתוף עם סמינר לוינסקי.
 
בעירייה מדגישים כי בעיות עמוקות של הסכמי שכר לא ייפתרו ברמה המקומית, ו"כולנו תקווה כי הארגונים המקצועיים וממשלת ישראל ישכילו למצוא פתרונות הולמים".
 
ראש העירייה, משה פדלון, אמר: "עיריית הרצליה חרתה על דגלה את קידום תחום החינוך ומתחייבת לעשות ככל הניתן על מנת לשמור על מערכת חינוך גבוהה ואיכותית בעיר. אני שמח שהפעולות הקדחתניות של העירייה, יחד עם הנהגת ההורים, נושאות פרי ואנחנו מצליחים לצמצם את הפערים הגדולים בכוח האדם במערכת החינוך. מצוקת כוח האדם במערכת החינוך היא בעיה לאומית שמסכנת את עתידה של מדינת ישראל והנושא הזה מדיר שינה מעיניי. אני קורא למדינה להתעשת ולפעול במהירות לטיפול בבעיה הקשה שנקלענו אליה על מנת שנוכל לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ג כסדרה, ושלכל ילד וילדה תהיה מסגרת טובה, מקצועית ותומכת לבוא אליה מדי בוקר."
 
מ"מ וסגנית ראש העירייה מחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: מחסור עובדי ההוראה הינו משבר לאומי אשר דורש פתרון דחוף על מנת להבטיח את פתיחת שנת הלימודים כסדרתה. אנו בעירית הרצליה יצרנו מספר פתרונות כדי להקל על המצב ולגייס כוח אדם איכותי עבור ילדי העיר. נמשיך להשקיע כח משאב נדרש ונקדם כל פתרון אפשרי למען מערכת החינוך העירונית."
 
זיו עומר, יו"ר הנהגת ההורים העירונית הרצליה, אמר: "לצערי ישראל נמצאת במשבר החינוך העמוק בתולדותיה, ורק השקעה, חשיבה יצירתית ושיתוף פעולה יצליחו להוציא אותנו מהמשבר. מובן שעיקר הפתרון – שיפור תנאי שכר ותנאים אחרים, ומשיכת כוח אדם לסמינרים למורים – הוא תלוי מדינה. לשמחתי צוות עירוני הכולל נציגי עירייה, נציגי צוותים חינוכיים והורים, מטפל בנושא כבר תקופה ארוכה ובוחן לעומק כל רעיון אשר עולה, כולל ניצול "חכמת ההמונים" מרעיונות שעולים בפייסבוק. אני מודה לכל אלו המשקיעים שעות רבות במציאת פתרונות, ומאמין שזה תהליך שצריך להמשיך באופן קבוע, במיוחד לאור הצמיחה הגדולה בכמות הילדות והילדים בעיר."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן