עוד כתבות בנושא

נפתח בהרצליה מרכז חינוכי לגלישה מונגשת "לב ים" – בית למשפחות עם צרכים מיוחדים

לפני כ-5 שנים אייל קיציס (ארץ נהדרת), תושב העיר הרצליה, פנה להנהלת עיריית הרצליה עם רעיון להקים מועדון גלישה לאנשים עם צרכים מיוחדים.

העירייה, כגוף המקדם לאורך כל השנה את שילובם וקידומם של אנשים עם צרכים מיוחדים, מיד אימצה את הרעיון.

העירייה החלה במסע חיפוש אחר מבנה מתאים שידע לתת מענה למגוון הצרכים, להתחשב במוגבלויות, שיהיה בסמוך לים ויאפשר להשתמש בים ובחוף כמשאב חינוכי, טיפולי, עם כוח ומשמעות.
 
והנה היום התקיים טקס פתיחת המבנה החדש של "לב ים" – מועדון הגלישה הנגיש, בחוף המעליות, אכדיה צפון. המבנה יהווה מרחב לפעילות מותאמת לילדים, לבני נוער ולמשפחות עם צרכים מיוחדים, על ידי מתנדבים שהוכשרו לכך. המועדון יפעל לאורך כל השנה ויקיים פעילות שוטפת מותאמת לצרכים מיוחדים הקשורה במקצועות הים: גלישה, שייט, טיפוח הפרט, מיצוי יכולות, הסרת חסמים, התמודדות עם פחד, התמצאות במרחב, מוטוריקה, קואורדינציה, תנועה ויחסים בינאישיים.

המבנה עמד נטוש במשך שנים לאחר ששימש כמסעדה שנסגרה. הוא עבר שיפוץ מאסיבי מבחוץ ומבפנים על מנת שיוכל לשמש כמועדון גלישה מודרני ונעים לילדים עם מוגבלות. המבנה הנגיש, מתפרש על שטח של כ-75 מ"ר הכולל חלל מעוצב וחדשני, מטבחון, שירותים, מקלחת וחדר לוקרים. מסביב למבנה ממוקמים: הצללה, ספסלים ומקלחון על החוף.
המבנה נבנה על ידי עיריית הרצליה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, ותוכנן על ידי האדריכלית נורית ונדסבורגר.
הפרויקט נאמד בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן