עוד כתבות בנושא

נפתח מרכז "מימוש" לאנשים עם מוגבלות בלב אזור התעסוקה

היום (יום ד' 9.3.22), נפתח באירוע חגיגי מרכז "מימוש" לאנשים עם מוגבלות, בבית הרמלין בלב אזור התעסוקה.

אהרון סלצברג, מנהל האגף לשירותים חברתיים בעיריית בהרצליה, דוד מרקו מנכ"ל בכיר אלווין, משה פדלון ראש עיריית הרצליה, מרגלית פילר מנכ"לית אלווין, 3 מקבלי שירות. צילום: דוברות עיריית הרצליה

באירוע נכחו ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, סגניו, בכירים בעירייה,  נציגי משרד הרווחה והביטחון החברתי, הנהלת עמותת אלווין ישראל, אשר מנהלת ומפעילה את המקום, מנהלי חברות מהאזור, מתנדבים וכמובן מקבלי השירות ובני משפחותיהם.
 
מרכז "מימוש", נותן מענה ומסגרת יום לצעירים מעל גיל 21 עם אוטיזם ו/או מוגבלות קוגניטיבית,  אשר סיימו מסגרות חינוכיות וזקוקים למסגרת יום שבה תתאפשר למידה, העשרה, פיתוח מיומנויות וחיזוק כישורי חיים.  זאת,  לצד אפשרויות מגוונות לשיתופי פעולה עם חברות הפועלות באזור. המרכז הוקם בשיתוף עיריית הרצליה, עמותת אלווין ישראל ומשרד הרווחה והביטחון החברתי. 
 
משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, אמר באירוע: "מרכז "מימוש" הוא מיזם גדול ומרגש, שלא תמצאו בכל עיר. אנו בעיריית הרצליה פועלים כל השנה למען אנשים עם מוגבלות בשורה של יוזמות ופעילויות למען הגברת המודעות והבנת הצרכים של כל אחד ואחת מהם, בין אם זו מוגבלות פיזית ובין אם מוגבלות מנטלית. אנו בעירייה מדריכים את העובדים שלנו על הנגשת השירות בשבילם, האתר העירוני שודרג והוא ידידותי ונגיש במלואו, אנחנו מעסיקים עובדים עם מוגבלות, ואני יכול לציין בגאווה שאנחנו עומדים מעל היעד של הנציבות לשוויון.  את כל זה אנחנו עושים בשיתוף התושבים, שיחד עם עובדי העירייה יוצרים כאן חברה מדהימה, שמקדמת חיים של שילוב, קבלת האחר וסובלנות. אני מאחל לכל העוסקים במלאכה הצלחה גדולה, ושבעזרתם – אנשים עם מוגבלות יוכלו להשתלב בחברה ובתעסוקה בקלות וביעילות."
 
מרגלית פילר, מנכ"לית אלווין ישראל, אמרה: "מרכז "מימוש" הנו מיזם חדשני אשר נותן למקבלי השירות כלים אישים, תעסוקתיים ואפשרויות למידה מגוונות. אחד העקרונות החשובים מבחינת אלווין ישראל הוא סיוע למקבלי השירות להפוך לחלק בלתי נפרד מהקהילה, להשפיע ולשנות ולקחת חלק בעשייה הקהילתית.  מיקום המרכז בלב אזור ההיי –טק והתעשייה בהרצליה פיתוח מהווה אמירה חזקה של עיריית הרצליה בראשות משה פדלון ושאר השותפים במיזם לפיו הימים של "להסתיר" את האנשים עם המוגבלות הם הסטוריה ויש להביאם לקדמת הבבמה וההוויה החברתית כשווים.  אני רוצה לברך בשמי ובשם מקבלי השירות ובני משפחותיהם את ראש העיר משה פדלון וצוותו,  את משרד הרווחה והבטחון החברתי ואת כל השותפים לדרך. יחד נמשיך וניצור חברה מקבלת ומשלבת לצד איכות חיים לאנשים עם מוגבלות החיים בתוכנו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן