עוד כתבות בנושא

סוף טוב: בעקבות התערבות הרצליה ניוז, קורן ישובץ בגן הקרוב לביתו

שבוע אחרי הפרסום ב"הרצליה ניוז", נעתר משרד החינוך לבקשת נטע מדמון לרנר, לרשום את בנה לגן סלעית ברעננה: "אני מודה לכולם על העזרה. הסיפור שלנו הסתיים בטוב, אך יש עוד ילדים נוספים שעדיין נאבקים

"הילד שלי קמל בבית ולאף אחד לא אכפת", כך תיארה נטע את מצבו של בנה קורן לרנר בן ה-4 מהרצליה. קורן שסובל ממחלה גנטית נדירה, נותר בבית במשך שנתיים בשל הקורונה והתעקשותו של משרד החינוך לאשר את רישמו לגן בעיר תל אביב. אמו נטע, פרסמה בשבוע שעבר פוסט קורע לב שזכה להמון תגובות אוהדות ונרגשות. השבוע, התבשרה שבנה יחל ללמוד בתחילת השנה ככל הילדים בגן בעיר רעננה ולא יאלץ לנסוע בכל יום לתל אביב. 

"נלחמתי במערכת במשך שנתיים, מהסיבה שקורן לא יכול לעמוד בנסיעות ארוכות בשל מצבו הרפואי. לשמחתי ובעקבות ההתערבות 'הרצליה ניוז' – קורן ילך השנה לגן ויזכה ללמוד, לשחק ולקבל את הטיפולים להם הוא זקוק", אומרת נטע בהתרגשות. 

קורן סובל מקרדיומפתיה שהיא מחלת לב קשה, אספירציות הגורמות לדלקות ריאה ולקות שמיעה דו צדית, לקות ראיה, cp. הוא מוכר כנכה בעל  188% ותלוי בעזרה של אחרים. הוא לא מדבר ומתקשר דרך האייפד. בני המשפחה שטיפלו בו בבית נלחמו למען קורן ומבקשים לזכור שלמרות הסוף הטוב שלהם, ישנם עוד הורים לילדים שנלחמים במערכת. 

"אני מקווה שהשנה כל הילדים יזכו ללמוד בגנים ובבתי הספר ויתחילו את השנה עם חיוך. הפוסט שפרסמתי הצליח לעורר אהדה בקרב רבים. הרבה אנשים נרתמו לסייע לנו ביניהם: ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, שהתקשר אלינו אישית וראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. הם עשו הכל כדי שבני יכנס לגן סלעית שמתאים לצרכיו ונמצא ברעננה. בנוסף אני רוצה להודות גם לצוות של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, שסייע לנו וכן למשרד החינוך שבסופו של דבר הבין שהבקשה שלנו לא הייתה בשמיים. אנחנו חשים תחושת הקלה, נרגשים, שמחים וממתינים בקוצר רוח להתחיל את שנת הלימודים".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן