עוד כתבות בנושא

עוזרים למשפחת קלרק למצוא דירה ברעננה

ניב קפלן, אביה של לי קלרק, מבקש את עזרת הציבור במציאת דירה קטנה סמוך לבית החולים לוינשטיין ברעננה – שם מאושפזת בתו, חתנו וינסנט ונכדתו אביגיל שעברו תאונת דרכים טראגית

משפחת קלרק
משפחת קלרק

"המשפחה שלנו מתמודדת עם אובדנו של אוליבר נכדי בן השנה וחצי,  לצד האשפוז, הניתוחים והטיפולים של שאר בני המשפחה. אנחנו שוהים 24 שעות ביממה לצדם של לי, וינסנט ואביגיל. קשה לנו עם הנסיעות ונשמח לעזרה מהתושבים במציאת דירה במרחק של הליכה מבית החולים לוינשטיין", מבקש קפלן.

התאונה המצמררת שגבתה את חיו של התינוק אוליבר, התרחשה בתאריך 2.7 ביום שישי. אוליבר קלרק, בן השנה וחצי מבית לחם הגלילית, נהרג בתאונת דרכים חזיתית בכביש 722 בעמק יזרעאל. אביו של התינוק, וינסנט, אמו לי ואחותו בת ה-4.5 אביגיל, נפצעו באורח בינוני ואושפזו בבית החולים רמב"ם. רותם זיסק בן ה-35, תושב יוקנעם שהיה מעורב בתאונה – נהרג.

בני המשפחה ששוהים לצד יקיריהם, פתחו בקמפיין לגיוס המונים עבור שיקומה של המשפחה וכעת מבקשים את עזרת תושבי רעננה לסייע להם במציאת דירה קטנה בה יוכלו לשהות לתקופה קצרה – עד שבני המשפחה ישתחררו מבית החולים.

"אני גרושתי ושתי בנותיי הנוספות, שוהים בבית החולים לוינשטיין מסביב לשעון", אומר קפלן. "אנחנו מחפשים מקום לשים בו את הראש ולבשל אוכל כדי שלא נזדקק להטריח אנשים אחרים. כרגע אנחנו נעזרים בבני משפחה שמגיעים כל פעם עם אוכל מהצפון".

כיצד אתם מתמודדים עם אובדנו של אוליבר?

"קשה לנו מאוד עם אובדנו של אוליבר. ביום התאונה נסעתי לבקר את ביתי בעלה ונכדיי. הייתי איתם עד שעות אחר הצהריים ואז שבתי לביתי שברמת השרון. לילוש וינסנט והילדים נסעו לארוחת ערב אצל המשפחה כשהתאונה המחרידה תפסה אותם בדרך – בין יוקנעם לבית לחם הגלילית".

אוליבר ז"ל ואחותו אביגיל
אוליבר ז"ל ואחותו אביגיל

כתוצאה מהתאונה כל בני המשפחה אושפזו בבית החולים רמב"ם, טופלו והועברו לבית החולים לוינשטיין להמשך שיקום.

"החלטנו להקים עמותה על שמו של אוליבר שתסייע לילדים נפגעי תאונות דרכים. כרגע זה בגדר רעיון היות ואנחנו מתמקדים בטיפול בבני המשפחה שצרכים לווי מסביב לשעון".

מה מצבם של לי, וינסנט ואביגיל?

"מצבו של וינסנט סביר באופן יחסי לתאונה. יש לו שברים בקרסוליים ובברך. הרופאים מאמינים שהוא ישתחרר בעוד כחודש. לילוש בתי נפגעה בעמוד השדרה. היא סובלת משברים באגן, במרפק ובעוד מספר מקומות בגופה. לשמחתנו היא לא סובלת מפגיעה נוירולוגית, אבל תצטרך לעבור תהליך שיקום ממושך. אביגיל נכדתי נפגעה בבטנה ובעמוד השדרה. היא עברה ניתוח ואנחנו ממתינים שמצבה הרפואי יתברר".

כיצד ניתן לסייע לכם מלבד עזרה במציאת דירה סמוך לבית החולים?

"פתחנו פרויקט לגיוס המונים בשם , 'יד לאוליבר' כדי לגייס כסף עבור שיקום המשפחה. כולנו נרתמים לשיקומם, נמצאים סביבם ולא עובדים. אומנם אף סכום לא יכול לכסות על האובדן, אבל אולי במעט יוכל לסייע לוינסנט, לי ואביגיל לשוב לאט לאט לתפקוד נורמלי. הם עדיין מאושפזים בבית חולים ומתמודדים עם ההלם והאבל ועם פגיעות גופניות שהשלכותיהן עוד לא ברורות. כשישתחררו עומד בפניהם שיקום ארוך, טיפולים ארוכי טווח, במיוחד לאביגיל שאפילו לא עלתה לכיתה א'. נשמח כאמור לכל תמיכה ועזרה".

לסיוע לבני המשפחה ניתן להתקשר לטלפון: 052-2519150
לתרומות באמצעות הפרויקט "יד לאוליבר": https://giveback.co.il/project/64618

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן