עוד כתבות בנושא

פייק סערה – חופש התרבות בהרצליה ישמר

הכותרות סביב הקרנת הסרט שני ילדים ביום חשפו את עוצמת הפייק ניוז – ההצהרה מכל הכיוונים ברורה הרצליה תמשיך לשמור על חופש התרבות, מדברים מקומי עם חברת המועצה דנה אורן ינאי

חופש התרבות בהרצליה ישמר

כותרות שיקריות מניפולציות וניפוח אירוע למימדים לא רציונליים, זה סיכום השבוע בהרצליה. ביום שלישי התעוררו כותבי הכותרות כשראש ארגון ימני קיקיוני הידוע במניפולציות התקשורתיות שהוא מפעיל, פעל מול שר התרבות מיקי זוהר לשלילת מימון מהסרט שני ילדים ביום.

צרוף המקרים היה שבאותו יום תוכננה הקרנה של הסרט בסינמטק הרצליה. ההקרנה תואמה זמן רב מראש והסרט מוצג כבר חצי שנה בטלויזיה ביס דוקו ובסינמטקים ברחבי הארץ. תוך מספר שעות התחיל מסע לחצים למניעת הקרנת הסרט. מהצד השני מכירת הכרטיסים לסרט גדלה משמעותית מרגע פרסום הידיעה על הכוונה למנוע את הקרנתו.

בפועל הגיעו פחות מ 10 מפגינים חלקם ילדים ורובם מחוץ לעיר, מי שצפה בסרט ולא משנות הדעות הפוליטיות שלו צפה בסרט שמראה תמונה עגומה של מציאות, התמונה מוצגת באופן מאוזן ומרתק.

עיריית הרצליה הוציאה הודעה המבהירה את עמדתה באופן ברור "הרצליה מכבדת ערכים של חופש הביטוי והחופש לאמנות ותרבות – הנהלת העירייה אינה מתערבת בתכני מוסדות התרבות בעיר. הסרט הוקרן בירושלים, חולון ותל אביב."

הכותרות על לחצים שהופעלו על מנהלת הסינמטק התבררו כשיקריות.

חברת המועצה דנה אורן ינאי התארחה במדברים מקומי על תרבות וחופש בהרצליה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן