עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה גיוס יצירתי לסייעות הגנים

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מברך על החלטת ההסתדרות ומשרד האוצר לשפר את תנאי העסקת הסיעות לאחרונה יצאה העירייה בשני מהלכים לגיוס סייעות: פתיחת קבוצת כוננות לסייעות הקיימות , עידוד אנשים שיצאו לגמלאות לבוא ולסייע לגננות בזמנם הפנוי.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מברך על החלטת ההסתדרות ומשרד האוצר לבצע רפורמות בתנאי השכר של הסייעות בארץ.
הרפורמה תכלול העלאת שכר משמעותית ושיפור בגמולי ההשתלמות. דמי החלפת גננת יעלה מ-46 ₪ ליום ל-200 ₪. מדובר בפריצת דרך של ממש שנעשתה לאחר מאבקים ממושכים של ראשי הרשויות ברחבי הארץ עקב מחסור חמור בכוח אדם של סייעות.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "אני מברך על המהלך החשוב ומקווה שהוא יביא לשיפור משמעותי בהגדלת כוח האדם של הסייעות בהרצליה. אנו בעירייה נרתמנו למאבק, זעקנו במשרדי הממשלה את זעקת הסייעות על תנאי שכרן ואת כאבם של ההורים והילדים, ופעלנו במישורים רבים לגייס לשורותינו עוד ועוד סייעות. לאחרונה פתחנו קבוצת כוננות לסייעות במטרה לעודד אותן להצטרף וליהנות מתוספת שכר. בנוסף, אנו מקדמים את "פרויקט המסייעת" – מהלך חדש לעידוד אנשים שיצאו לגמלאות להגיע לסייע לגננות בזמנם הפנוי, וליהנות מתגמול כספי. אנו שמים את נושא החינוך בראש מעיינינו ונעשה ככל יכולתנו על מנת לשמור על מערכת חינוך גבוהה ואיכותית בעיר."
 
קבוצת הכוננות שעיריית הרצליה פתחה לאחרונה מציעה לסייעות תגמול כספי בעבור היערכותן לפעול ביום החופשי שלהן.  עצם הצטרפותן לקבוצה מזכה אותן בתוספת לשכר הרגיל – כל יום כוננות מזכה ב-8 שעות כוננות בשכר (עד 32 שעות בחודש). בנוסף, העירייה מתחייבת שלא להפעיל את הסייעות יותר מפעמיים בחודש – אלא אם היא ביקשה אחרת.
במידה והסייעת תופעל ביום החופשי שלה, היא תקבל שכר שעות נוספות ביום זה (במקום שכר הכוננות הרגיל).
לפרטים והרשמה לקבוצת הכוננות, ניתן להיכנס לאתר העירוני, בקישור:

https://bit.ly/3FAVxLV
או להתקשר למחלקה לחינוך הגיל הרך, בטל': 053-3314212
 
"פרויקט המסייעת" הוא מיזם חדש של העירייה לעידוד אנשים שיצאו לגמלאות לבוא ולסייע לגננות בזמנם הפנוי ולקבל תגמול כספי. כל אחד יכול לבוא בימים ובשעות שנוחות לו, וללא התחייבות לתקופה ממושכת. 
לפרטים על הפרויקט ניתן להיכנס לאתר העירוני, בקישור:

https://bit.ly/34pCVSh
או להתקשר למחלקה לחינוך הגיל הרך, בטל': 053-3314212

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן