עוד כתבות בנושא

כאשר "היפ הופ" ומחול נפגשים VertiKal

 היכל אמנויות הבמה הרצליה מארח את VERTIKAL מופע מחול עכשווי עם אנרגית היפ-הופ במימד חדשני, שהופך למחזה עוצר נשימה. המופע עומד במרכז סדרת המחול בהרצליה. 25 – 28 במאי 2022 כרטיסים

ורטיקל בהיכל אומנויות הבמה הרצליה צילום: Laurent Phillipe

אחרי הצלחתם של Agwa ומופע התלת מימד – PiXel,  הכוריאוגרף הצרפתי מוראד מרזוקי  חוזר עם להקת קאפיג לישראל במופע מחול חדש: "VertiKal" (אֲנָכִיות) ומאתגר את חוקי הכבידה. הוא נותן לרקדניו לעוף, שובר את גבולות חלל הבמה ובכך מאפשר חוויה ויזואלית חדשה לחלוטין, עוצרת נשימה ומרשימה.

הרקדנים עוזבים את הקרקע ומשחקים עם כוח המשיכה, בעזרת טכניקה ומכשירים מיוחדים שעוצבו במיוחד למופע זה. ההפקה החדשה שלו מעמתת את ריקוד ההיפ-הופ, המבוסס על הרצפה, עם התנועה האנכית: הרקדנים דוהרים באוויר, מזנקים, מטפסים ועפים, מביאים תנועה פואטית וחוסר משקל לעולם המחול העכשווי. מרזוקי משנה את כללי המשחק ושובר את מחסומי הז'אנר וזו התוצאה: תחושת חדשנות, קלילות, תעופה ואשליה.

ורטיקל צילום: Gilles Aguilar

"לאורך היצירות שלי, חיפשתי כל הזמן לגלות את מה שלא היה ידוע לי, בין אם זו מוזיקה קלאסית, אמנות דיגיטלית, מחול עכשווי וגם הרצון לחזור לחומר הפיזי, לאחר שחקרתי את המימד השלישי במופע "PIXEL מסביר מרזוקי, השם החם בסצינת המחול הבינלאומי. החיבור לקרקע, החיוני כל כך לרקדן, השתנה מהותית, ולפיכך, גם משחקי המגע בין המבצעים:  הרקדנים מחליקים, מתחככים זה בזה, דוחפים או מושכים זה את זה, עולים ויורדים, לעיתים בעדינות ולעיתים בעוצמה סוחפת. 

ורטיקל צילום: Laurent-Philippe

מן הביקורות: "המלאכים עפים… מופע היפ הופ שמיימי עם מימד אווירי ששובה את הקהל בקסמו…" Le monde) )

״אנשים? מלאכים? כישוף קסום…נפלא !״ (Le monde)

״מחול עכשווי עם אנרגית היפ-הופ במימד חדשני…עוצר נשימה !״ (Europe news)

המופע יציג בין 25-28 במאי 2022  בלעדית בהיכל אמנויות הבמה הרצליה מחיר כרטיס: 299-329 ₪ 

לרכישת כרטיסים און ליין: 09-9729999

לרכישת כרטיסים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן