עוד כתבות בנושא

"שכחו את העסקים הקטנים"

 "אם הפוליטיקאים ישקיעו במגזר העסקים עשירית מהזמן שהם מקדישים לרפורמה, מצבם של בתי העסק ישתפר ללא היכר" אתי רז מנכ"לית קהילת העסקים ALL Club, אתי רז, לקראת ועידת 531 לעסקים שתערך בחודש מרץ

מרוב דיבורים על רפורמה שכחו את העסקים אתי רז צילום: שרון מנקריז

"במאבק הפוליטי והמשפטי על הרפורמה שוב נשכחים העסקים הקטנים והבינוניים", כך אמרה מנכ"לית קהילת העסקים ALL Club, אתי רז, לקראת ועידת 531 לעסקים שתערך בחודש מרץ. "אם הפוליטיקאים ישקיעו במגזר העסקים עשירית מהזמן שהם מקדישים לרפורמה, מצבם של בתי העסק ישתפר ללא היכר".

בעלי העסקים נמצאים במלחמת הישרדות יומיומית שהתגברה בשנים האחרונות בעקבות חוסר היציבות השלטונית, רפורמות שיוצאות לדרך ונזנחות, בירוקרטיה קשה, עלויות גבוהות, מיסוי ומגפת הקורונה.
"בעיצומו של תהליך השיקום וההתאוששות אנו ניצבים כעת מול רפורמה משפטית המאיימת על כלכלת ישראל, איום שהראשונים להיפגע ממנו, כמו תמיד, יהיו העסקים הקטנים והבינוניים, אלו שאין להם רזרבות ותנאי אשראי של חברות גדולות", מסרה רז.
 

 

בישראל פועלים כ-650 אלף עסקים, כ-99.6% מהם מוגדרים עסקים קטנים ובינוניים (עד 100 מועסקים). תרומתם של העסקים הקטנים והבינוניים לתוצר העסקי עומדת על כ-55% מהתוצר, לעומת כ-45% תוצר שמספקים העסקים הגדולים.

רק באזור השרון פועלים 30 אלף עסקים שמעסיקים מאות אלפי עובדים ותורמים לכלכלה של הרשויות המקומיות מאות מיליוני שקלים בתשלומי ארנונה.

 זו הזדמנות להעלות את הצרכים של הכלכלה של השרון לקדמת הבמה, לשם כך תתכנס ב22.3.23  ועידת 531 לעסקים של די מדיה רשת המדיה הדיגיטלית המובילה בשרון ו All Club קהילת העסקים של ישראל.מדברים על הכלכלה של השרון בוועידת 531 לעסקים.

בועידה ישתתפו  כ 700 מאות בעלי עסקים ומנהלי חברות מהשרון,  מקבלי החלטות ברשויות המקומיות,  שרוצים לדון באופן ישיר עם ראשי הרשויות על עתיד הפיתוח הכלכלי של האזור. משתתפי הועידה יהנו מיום מלא של הרצאות פאנלים כלכליים הזדמנות לחיבורים עיסקיים אירוח מלא הכולל השתתפות בכל ההרצאות, ארוחת בוקר וצהריים.

בוועידה מתוכננים פאנלים כלכליים:

פאנל ראשי ערים

פאנל פיתוח כלכלי

הרצאות תוכן:

ד"ר לירז מרגלית – פסיכולוגיה של האינטרנט

אודליה יקיר  – הצחקת נגעת הומור בעסקים

הרצאות פרקטיות  כלים דיגיטליים לפיתוח עסקים

הרצאת סיום נמרוד הראל "כוח ההשפעה"

הועידה תתקיים בשיתוף עיריית רעננה, הרצליה, כפר סבא, והוד השרון

נותני חסויות ראשיים:בנק הפועלים, ישרכארט, חברת הדלק TEN

ההרשמה לועידה בעיצומה

מעוניינים לתת חסות לאירוע

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן