עוד כתבות בנושא

5 טיפים לקנייה בטוחה באליאקספרס

קניות מקוונות יכולות להיות שדה מוקשים, והחנות הסינית AliExpress אינה שונה.
מוני סהר, או בשמה המסחרי – "מוני תמצאי לי". טור שבועי על קניות ברשת

מוני סהר- המדריך לקניות בגלקסיה הוירטואלית

AliExpress היא חלק מקבוצת אליבאבא. הקבוצה היא חברת מסחר אלקטרוני סינית המציעה מגוון שירותים קמעונאיים לעסקים ולצרכנים ברחבי העולם. עליבאבא השיקה את תת חטיבת AliExpress שלה בשנת 2010. זוהי חברה מקוונת בלבד שמוכרת בעיקר מוצרים סיניים. זה מתפקד יותר כמו eBay מאשר אמזון; זוהי פלטפורמה מארחת המאפשרת לחברות צד שלישי למכור את מרכולתם. היא לא מוכרת מוצרים בעצמה.

  • תוך כדי חיפוש מוצרים, תגלו שישנם ספקים רבים המציעים את אותו מוצר במחירים שונים. אל תחליטו לקנות מיד את המוצר שיש לו את המחיר הנמוך ביותר. למרות שלמוצרים יש מראה דומה, ההבדל במחיר עשוי להיות גם הבדל באיכות. במקום זאת כדאי לנתח את המוצר. זה נעשה על ידי חיפוש אחר ביקורות ודירוגים.
  • האותיות הקטנות הן החשובות ביותר באליאקספרס – לכל פריט באתר יש פירוט מלא של כל המרכיבים – שם המפעל, ארץ ייצור, מידות, סוג החומר/בד, מידות ומשקלים וכו'. כשנתקלתם בחולצת משי מושלמת והמחיר ממש נמוך, רוב הסיכויים כשתקראו את המפרט המלא תגלו שהבד 100% סינטטי.
  • ביקורות ודירוגים – כל פריט מדורג באליאקספרס. ככל שיש תנועת רוכשים גדולה יותר למוצרים, כך כמות התגובות והדירוגים של הרוכשים. את הדירוגים תמצאו בתחתית העמוד של כל פריט. הנושא חשוב מאוד לכל בעל אתר באונליין וזו אחת הדרכים היעילות והבטוחות ביותר לקכוש מוצר. חכמת ההמונים במקרה הזה היא תעודת הביטוח למוצר שתקבל. אם לביקורות של המוצר יש ארבעה כוכבים או פחות, שווה לבדוק אם יש למוצר בעיה או בעיות כלשהן. בדר"כ הרוכשים מדרגים את המוצר וגם משתפים תמונות של הפריטים.
  • בדוק ערבויות המוכר – רוב המוכרים באליאקספרס מציעים הגנות קניה. ככלל, ככל שיהיו יותר הגנות, כך תוכלו להיות בטוחים יותר ברכישה. ישנן שתי ערבויות נפוצות שמוכרים יכולים להציע: משלוח בזמן  – המוכר מבטיח לספק החזר מלא אם הרכישה שלך לא תגיע במועד שהוסכם מראש. החזרות והחזרים – המוכר מבטיח להציע החזר מלא אם המוצר אינו כמתואר.
    כדי לראות אילו ערבויות מסופקות עבור הפריט מומלץ לקרוא את המידע על הגנת הקונה בחלק המידע של דף המוצר, דר"כ ממוקמם מתחת לתמונת המוצר.
  • תקנו חכם – אם המחיר טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שכן. נתנצלת להיות הורסת המסיבות הרשמית, אבל לא באמת תקבלו את האייפון העדכני ביותר עבור $10. כנראה מוכרים מחזיק מפתחות לאייפון -תקראו את האותיות הקטנות.
    לעולם אל תשלחו כסף לחשבון הבנק של המוכר – אם מוכר רוצה שתשלח כסף ישירות אליו ולא דרך AliExpress, אל תמשיכו, זו הונאה. חפשו פריט זהה ממוכר מוכר ואמין.

    אליאקספרס שולחים אימייל לאישור המשלוח ולדירוג המוצר – אין לאשר משלוח לפני קבלת ההזמנה בפועל. לעולם אל תתפתו לעדכן שקיבלתם את הפריט לפני שהוא נמצא ברשותכם ובדקתם אותו היטב.

 

אז אחרי כל השלבים, האם אתם יכולים לסמוך על AliExpress?

למוצרים סיניים יש לעתים קרובות מוניטין לא הוגן של מוצרים זולים באיכות ירודה. זה פשוט לא נכון. רבים מהמוצרים ב- AliExpress עשויים היטב וזמינים עבור מחיר קטן מאוד עבור פריט זהה לגמרי ושווה ערך בחנויות ברחבי הארץ. בעמוד הפייסבוק שלי קיבלתי מבול של פניות בנושא חיישן GPS למזוודות.
בארץ המחירים נעים בין 28-200 ש"ח לחיישן בודד. פריט זהה לחלוטין באליאקספרס נמכר ב 1.02$ בערך 3.5 ש"ח, ז"א, פער של לפחות 800% מהמחיר הזול ביותר בארץ!
רוב החברים בקבוצת הפייסבוק רכשו 4 יחידות במחיר של 9.42$ כולל משלוח שהגיע בממוצע תוך שבועיים-שלושה.

תקנו חכם, תקראו את האותיות הקטנות, אל תתעצלו לבדוק את טבלת המידות ואם נעליים ב 5$ יפות מכדי להיות אמיתיות במחיר הזה, אל תקנו. כמעט בוודאות הנעליים יתפרקו אחרי שבוע.

כמו תמיד, אתם מוזמנים לפנות אליי בשאלות ובקשות בעמוד הפייסבוק שלי, מוני תמצאי לי.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן