עוד כתבות בנושא

חיבורים מעניינים הרצליה מתכוננת לבחירות

מי הפיץ את הסקר? מה תחליט מאיה כץ? מי בוחן את כוחו לקראת הכרזה? האם יש עתיד ירוצו מועמד לראשות? רפי קדושים מצטרף? מבזק בחירות 2023 הרצליה מתעוררת


מה בוחנים הסקרים?

סקרים שהופצו בשבועות האחרונים בחנו את עמדות הציבור בהתמודדות למועצת העיר, הסקר בדק רק 5 אפשרויות העלים מספר סיעות ותיקות כמו סיעתו של ירון עולמי שיתמודד גם בבחירות הקרובות ואת הסיעות הדתיות. אחת השאלות המעניינות היתה לגבי המחנה הליברלי בראשות עופר לוי, סיעה שלא קיימת ומעלימה את סיעת מרצ, הא יש כאן רמז להתמודדות? ומה עם חברת המועצה דניאל איזנברג צדיקים מסיעת מרצ, האם תתמודד לבד?

האם תהיה חבירה מעניינת?

ארבעה חודשים לבחירות ומתחת לפני השטח ההערכות בעיצומה. לפי הדיבורים מאחורי הקלעים אחד החיבורים המעניינים שנבחנים הוא בין מנכ"ל העירייה לשעבר יהודה בן עזרא לאיש הנדל"ן הוותיק צורי ז'אן. בן עזרא בוחן את אפשרות ההתמודדות כבר תקופה ארוכה. צורי ז'אן אחד מהדמויות הבולטות מאחורי הקלעים של הפוליטיקה המקומית בעיר השניים נפגשו בתקופה האחרונה מספר פעמים האם תהיה חבירה לקראת  הבחירות המקומיות? נכון לעכשיו לא התקבלה החלטה.



מי נערך?

מטה הבחירות של ראש העיר משה פדלון מתגבש, את הדוברות מרכזת דמות מעניינת עם ניסיון תקשורתי משמעותי, מועד ההכרזה הרשמי לא נקבע עדיין אבל ראש העיר מתכונן לבחירות ולכהונה נוספת.

חברת המועצה דנה אורן ינאי, שומרת את הקלפים קרוב אליה ולא חשפה האם היא מכוונת ללשכת ראש העיר או שתסתפק בהתמודדות למועצה.  מקורבים לאורן ינאי מסרו כי היא תתמודד ובכל הכוח.

רפי קדושים, מי שעורר בחודשים האחרונים הרבה תשומת לב תקשורתית כשבכירי הליכוד הצטלמו איתו, בוחן גם הוא את האפשרות להתמודד למועצת העיר. במידה ותכניותיו יתממשו מי שתהיה מספר 2 שלו היא אחת מהדמויות הבולטות בעולם העסקים המקומי אשר אישרה את כוונותיה וביקשה לשמור את שמה חסוי עד לקבלת החלטה סופית.

חבר המועצה איל פביאן  התמודד בבחירות הקודמות לראשות העיר ונראה עם צוות של פעילים בפגישות הכנה בקפה הנחלה, אתר האינטרנט והמדיה החברתית שלו פעילים.

משה פדלון בועידת העיר החדשה, ההכנות לבחירות בעיצומן

יש עתיד?

האם מפלגת יש עתיד קיבלה החלטה לתמוך ביריב פישר לראשות העיר או שיסתפקו שוב בהתמודדות למועצה? רמז על כוונותיהם אפשר למצוא בפוסט האחרון שפרסם יריב פישר.

מה תחליט מאיה?

מאיה כץ, סגנית ראש העיר והמתחרה הבולטת על ראשות העיר בבחירות הקודמות שומרת על שתיקה. אחרי החבירה לראש העיר לפני כחצי שנה לא נשמע קולה של כץ והניסיונות לשמוע ממנה הצהרה על הבחירות נתקלו בשתיקה. האם תתמודד ברשימה עצמאית או שתחבור לראש העיר בהתמודדות משותפת?

מאיה כץ לאן פניה? צילום: איקי מימון


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן