עוד כתבות בנושא

פסטיבל מוסיקלי קייצי על קו המים במרינה בהרצליה עושה כבוד לאמנים הגדולים של ישראל

השירים של יהונתן גפן ויורם טהרלב, הלחנים של נחום היימן ונורית הירש, כולנו מכירים את האייקונים המוזיקליים הכי גדולים של ישראל. החל מיולי פסטיבל 'מוסיקה על המים' במרינה בהרצליה  עם מופעי מחווה ושירה בציבור של פסקול הזמר הישראלי שהפך לחלק בלתי נפרד מהמרקם התרבותי שלנו.

הפסטיבל כולל חמישה מופעים כאשר כל אחד מהם מוקדש לאמנים מוזיקליים מתחומים שונים: משוררים, זמרים, מלחינים, כוכבי רוק, ומופע סיכום לכל המשפחה שיחזיר אותנו לפסקול הילדות הישראלי. כל המופעים בכניסה חופשית

פסטיבל 'מוסיקה על המים' יערך בימי שלישי במהלך חודש יולי ועד לראשון באוגוסט, במרינה הרצליה על קו המים. בפסטיבל, מופעי מחווה לאגדות המוסיקה והתרבות האייקוניות של ישראל בשילוב מופעי קאברים ושירה בציבור.

בערב הפתיחה, ביום שלישי ה-4.7, יתקיים מופע מחווה לזמרים הגדולים בזמר העברי, ביניהם אריק איינשטיין, ירדנה ארזי, יהורם גאון, שלמה ארצי, זוהר ארגוב ועוד. המופע בהשתתפות מובילת השירה בציבור הזמרת הילה איתן שתארח את הזמרים אילן לייבוביץ ואורית אריאל.

המופע השני של הפסטיבל יתקיים ביום שלישי ה -11.7, יוקדש למשוררים הגדולים של ישראל – יורם טהרלב, נתן אלתרמן ונעמי שמר ויבוצע על ידי מוביל השירה בציבור עודד שוהם ויארח את צמד 'הצבריות' .

המופע השלישי בסדרה יתקיים ביום שלישי ה -18.7, יוקדש לכוכבי הרוק המיתולוגיים של ישראל – צביקה פיק, משינה, גזוז, שלום חנוך ועוד, בביצועה של להקת 'המג'יקל בנד'.

המופע הרביעי יתקיים ביום שלישי ה – 25.7 ויוקדש למלחינים הגדולים של ישראל- נורית הירש, נחום היימן, אפי נצר, דובי זלצר ועוד,

במופע זה משתפים פעולה שני מובילי השירה הבולטים ביותר בתחום הזמרים  אילנה כץ ואילן טל.

מופע הסיכום של הפסטיבל הינו מופע משפחתי המשלב שירי ילדים אייקוניים ועל זמניים שהפכו לחלק מנוף הילדות הישראלי. במופע המסכם והאינטראקטיבי ישתתפו כוכבי הילדים עומרי רוזנצוויג (מולי וצומי) והילה הררי (היללי).

"גם השנה כוללים האירועים מחווה לאומנים הגדולים של התרבות הישראלית, השנה כחלק מהרצון לשילוב קהלים חדשים, בחרנו להקדיש כל מופע לקטגוריה מובילה ומופע סיום מיוחד המשלב משפחות עם ילדים, סבים וסבתות שמוזמנים לבוא ולחלוק חוויות לצד שירי ילדות ישראלית", מסביר ארז לזובר מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה ממארגני הפסטיבל.

4.7.23 – מופע מחווה לזמרים הגדולים בזמר העברי

11.7.23 – מופע מחווה למשוררים והגדולים בזמר העברי

18.7.23- מופע מחווה לכוכבי הרוק המיתולוגיים בזמר העברי

25.7.23 – מופע מחווה למלחינים הגדולים בזמר העברי

1.8.23 –מופע מחווה לשירי ילדות ישראלית

הכניסה חופשית

פסטיבל "מוסיקה על המים"

מרינה הרצליה 

שעות: 20:00-21:30

פרטים נוספים באתר מרינה הרצליה

https://bit.ly/Musicfestivalonthewater

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן