עוד כתבות בנושא

שר התרבות והספורט נפגש היום עם תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים בהרצליה

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, נפגש היום עם תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים בהרצליה בעקבות היוזמה שלהם לקידום יעקב ביננסון, מאמן השחייה של נבחרת ישראל הפראלימפית, להשיא משואה ביום העצמאות

תמונה מהמפגש היום. מימין לשמאל: משה פדלון, חילי טרופר, יעקב ביננסון, ומסביבם תלמידות ותלמידי גליל ים. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הגיע היום לבית ספר גליל ים בהרצליה ביחד עם יעקב ביננסון, מאמן השחייה של נבחרת ישראל הפראלימפית, בעקבות יוזמה מרגשת של תלמידי בית הספר.
 
הכל התחיל לפני מספר שבועות כשהוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות הזמינה את הציבור להציע מועמדות ומועמדים להדלקת משואה בטקס פתיחת יום העצמאות תשפ"ב, ה-74 למדינת ישראל.
תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים ביקשו להמליץ על יעקב ביננסון והם מילאו בעצמם את הטפסים הנדרשים, כתבו מכתבים אישיים לשר התרבות והספורט ופנו לוועדה הציבורית בקריאה לבחור ביעקב להיות אחד ממשאי המשואה.
 
שר תרבות והספורט, חילי טרופר, התרגש מאוד מהיוזמה וביקש להיפגש עם תלמידות ותלמיד בית הספר. ואכן, היום התקיים המפגש, במהלכו התלמידים הקריאו לשר את המכתבים שכתבו, וסיפרו לו על הפעילות החברתית-ערכית שעשו למען יעקב.
בביקור השתתפו גם יעקב ביננסון, שהגיע בשנית לאחר שנפגש עם התלמידים גם בשבוע שעבר, ראש עיריית הרצליה, משה פדלון וסגניו.
 
חילי טרופר אמר במפגש כי הוא מקבל מדי יום עשרות מכתבים, אבל המכתבים של תלמידי גליל ים ריגשו אותו במיוחד. טריפר סיפר לילדים שאחותו מתניידת על כיסא גלגלים והנושא הזה קרוב מאוד לליבו. לכן היה לו חשוב להיפגש עימם.
 
תלמידות ותלמידי גליל ים בחרו ביעקב לאחר שנחשפו לעולם המשחקים האולימפיים והפראלימפים במסגרת פרויקט חינוכי חברתי שהתקיים בבית הספר במטרה להטמיע ערכים של הכרת האחר, סובלנות ומצוינות.
הם הכירו את הסיפורים האישיים של השחקנים ואף פגשו את חלקם באופן אישי. כך התוודעו ליעקב, האיש שעומד מאחורי המדליות הפראלימפיות הרבות שהספורטאים שלנו זכו בהן בשנים האחרונות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן