עוד כתבות בנושא

תוצאות סקר הבחירות הראשון של די מדיה

תוצאות סקר הבחירות הראשון של הרצליה ניוז, משה פדלון 42% יריב פישר 13% אייל פביאן 10% כרגע ההכרעה ברורה 4 חודשים מעניינים לפנינו

שלושה חודשים לבחירות ותמונת המועמדים ועמדות הציבור בערי השרון מתחילה להתגבש. די מדיה ניוז שמחה להציג את סקר הבחירות הראשון לקראת הבחירות המקומיות שיערכו ב 31.10.2. הסקר נערך מטעמנו ובמימוננו  ללא מעורבות של אף גורם חיצוני. הסקר נערך בשיטה ששילבה מדגם פתוח עם הצבעה אחת לכל משתתף, כאשר במקביל נערך סקר נוסף בפאנל סגור שלא היה חשוף לציבור. ולא זיהינו ניסיונות להטייה מכוונת של הסקר על ידי בוטים ו/או כלים טכנולוגיים אחרים. 

תוצאות הסקר מועמדים לראשות העיר

הסקר שאל את השאלה הבאה:  בהינתן המועמדים הבאים, למי תצביע.י?

הרצליה

משה פדלון 42% 

יריב פישר 13%

אייל פביאן 10%

שמואל סעדיה 2%

יוסי פרי 1%

לא החליטו או מעדיפים מועמד אחר 32%

הבחירות בהרצליה התחילו מאוחר, עד לשבועות האחרונים לא היו הכרזות על מועמדות. גם עכשיו ישנן רק 2 שהכריזו על מועמדותם, ראש העיר המכהן משה פדלון שמתמודד על כהונה שלישית וחבר המועצה יריב פישר שהכריז לפני כשבועיים על מועמדותו, מועמדותו של אייל פביאן נבדקה אך הוא לא הכריז עדיין על כוונותיו.

משה פדלון – ההפתעה של לפני עשור הפכה לכהונה יציבה ולהתמודדות על כהונה שלישית. פדלון הצליח לשמור על קואלציה יציבה לאורך רוב הקדנציה וגילה כישורים פוליטיים מרשימים כאשר צרף את מאיה כץ לקואליציה והשבוע הודיע על החיבור הרשמי ביניהם להתמודדות משותפת. האם תושבי העיר יתנו לו את האמון לכהונה נוספת? לפי תוצאות הסקר יש לפדלון הובלה ברורה.

יריב פישר – בין הוותיקים בחברי המועצה מתמודד בפעם הראשונה על ראשות העיר, הכריז על מועמדותו רק לאחרונה, עדיין לא מוכר לציבור כמועמד, ולכן יצטרך לנהל קמפיין חכם כדי להגיע להישג המיוחל של ראשות העיר.  המחאה החברתית עשוייה לתת לו גב משמעותי השאלה אם יצליח לגבש את תומכי המחאה אחריו ואיתו עד לנצחון?

חשוב לזכור כי הקמפיינים רק בתחילת הדרך, ומידת ההשפעה שלהם על הציבור אינה ידועה, לפי סקר די מדיה 32% מהמצביעים עדיין לא גיבשו החלטה או מעדיפים מועמד אחר, מה שעשוי להיות גורם מפתיע ומכריע בבחירות.

 

רעננה

חיים ברוידא מ28%

ניר קריסטל 24%

אבי יוסף 23%

ענבר הוכברג 9%

לא החליטו או מעדיפים מועמד אחר 16%

לפי תוצאות סקר די מדיה הולכת רעננה לסיבוב שני, וכרגע אין הובלה ברורה של אף אחד מהמועמדים. הכהונה ברעננה הייתה סוערת, ראש העיר חיים ברוידא נבחר בסיבוב השני מול איתן גינזבורג שפרש מהפוליטיקה העירונית. ניר קריסטל מונה לסגנו של ברוידא, לקח לחיבור ביניהם שנתיים להתפרק וקריסטל עבר לאופוזיציה. אבי יוסף התמודד בעבר למועצת העיר ומעמיד את עצמו לראשונה כמועמד לראשות העיר וענבר הוכברג כיהנה בקואליציה לאורך רוב הקדנציה עד שפרשה לאחרונה והיא האישה היחידה שמציגה את מועמדותה.

כפר סבא

הדר לביא מובילה עם 33% 

 רפי סער 27%

עדי לוי סקופ  14%

אסנת ספורטה 10%

לא החליטו או מעדיפים מועמד אחר 16%

לפי תוצאות הסקר כפר סבא הולכת לסיבוב שני, רפי סער מול הדר לביא מתמודדים שוב על ראשות העיר אחד מול השנייה. בכפר סבא היתה חלוקה ברורה לאורך הקדנציה בין אופוזיציה לקואליציה ולא היו מעברים משמעותיים חוץ מהפרישה של אסנת ספורטה. 

 

הוד השרון

תוך כדי הסקר פרשו 2 מהמועמדים מהתמודדות על ראשות העיר השארנו את שמם אך לא ברור כיצד יתחלקו התומכים בהם.

אמיר כוכבי 28%

עדי פרילינג אנקורי 14% פרשה לאחר סגירת הסקר

משה חנוכה 11% פרש לאחר סגירת הסקר

ערן פרלמן 8%

יעקב בדור 2%

לא החליטו או מעדיפים מועמד אחר 37%

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן